Vraag

3e play 5 toevoegen aan huiskamer

• 15 July 2017
  • 4 reacties
  • 326 Bekeken

Omdat wij een vrij grote woonkamer hebben wil ik een derde play 5 toevoegen, dus in totaal 3 play 5 spelers.
Ik krijg dit alleen niet geïnstalleerd, want je kunt blijkbaar alleen een tweede toevoegen als je een stereopaar wilt maken. Ik wil of 3 losse play 5 of 1 stereopaar met een derde toegevoegd zodat ik de trueplay tuning ze op elkaar kan laten afstellen. Wie kan mij helpen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
De extra,3de, toevoegen als bv. Woonkamer voor of eetkamer. In iedergeval een andere naam dan de groep waar de andere twee toebehoren. Deze kamer dan in de groep woonkamer( of hoe je de eerste groep hebt genoemd) plaatsen. Opgelost?
Bedoel je toevoegen aan de groep bij het afspelen, zodat je dat iedere keer moet doen, of kun je hem bij instellingen dan hernoemen? Dat laatste lukt niet....
Reputatie 1
Badge +1
Hier heb ik een woonkamer en een keuken. In de woonkamer zit de connect amp en in de keuken staat een play 1. In de groep van de woonkamer voeg ik de keuken toe. Nu heb ik twee sonos onderdelen in 1 groep zitten. Vanaf nu speelt in de woonkamer en de keuken dezelfde gekozen muziek of televisieprogramma dat via de line-in wordt aangeboden. Een eenmalige actie. Deze actie is ook bij jou van toepassing. Hopelijk zo iets duidelijker. Succes.
Groet,
Kuifje
Dank voor je hulp Kuifje!!