Vraag

2x playbar aansluiten

• 10 februari 2020
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

Wil graag 2de playbar aansluiten via netwerk 

Kan dat zonder optische kabel , de eerste playbar werk perfect 

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Denk dat je iets meer uitleg over je wens moet geven.

1 tv met 2 Playbars? 2e tv aan 2e playbar? 2e Playbar alleen voor audio? 

Heb nu 1 playbar aan tv , perfect werkend

De tweede wil ik tegelijkertijd laten werken als extra verderop in de huiskamer,  idd  1tv met 2 playbars

Reputatie 5
Badge +3

Dat wordt volgens mij niet ondersteund door Sonos. 

Reputatie 5
Badge +3

Als je een andere Playbar aansluit krijg je bij TV kijken wel een vreemd geluidsbeeld. De vraag komt op waarom je dit wilt (voor TV kijken of juist muziek) en of dan surrounds (die bij muziek vol mee kunnen doen) niet een betere/goedkopere optie zouden zijn. Als je speakers paired als surrounds heb je geen last van vertraging in het geluid bij TV kijken.

Als je het per sé wilt, kun je wel de een tweede Playbar groeperen met de Playbar die aan de TV aangesloten zit. Groeperen levert bij TV-geluid echter wel enige vertraging op. Of je daar last van hebt is zeer persoonlijk. Ook vraag ik mij af of je niet tegen problemen aanloopt als je de TV-Playbar zachter zet met de ab. Gaat dan het volume van de ander Playbar wel mee?

Reputatie 5
Badge +3

Wordt m.i. toch een heel vreemde opstelling. Wat voor signaal gaat er dan naar de gegroepeerde playbar? Normaal is dit een 3.0 speaker die bekabeld is aangesloten om het signaal van de tv te ontvangen. Wat gaat er dan naar de extra playbar, toch geen Dolby Digital 3.0. 
Geen ervaring mee, maar kan een playbar überhaupt standalone gebruikt worden?

Reputatie 5
Badge +3

Net als wanneer je een Playbar zou groeperen met een One, zou er dan een stereosignaal binnen moeten komen. Als gezegd - ik zou gewoon een twee speakers als surround of één andere Sonos-speaker neerhangen en dus liever geen soundbar.

Reageer