Beantwoord

2 sonossystemen in 1 huis?

• 5 May 2018
  • 3 reacties
  • 1464 Bekeken

Reputatie 2
Ik zou graag 2 sonossystemen geheel los van elkaar willen laten draaien in mijn huis. Is dat mogelijk?

Doel: 1 play-one blijven bedienen met de oude Sonos afstandsbediening met oude software.

Wannneer ik nu ga upgraden dan ben ik die mogelijkheid definitief kwijt volgens mij.
icon

Beste antwoord door Tim S 16 May 2018, 14:37

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Mijn eerste ingeving zou zijn een tweede wifi netwerk en tweede account
Dat het dan wel in 1 huis zit, weten de speakers niet ;)

Echter of je vanalles kan veranderen zonder dat je app, of de speakers willen updaten vraag ik me af.......
Reputatie 2
Badge +2
Misschien denk ik te simpel, maar je kunt toch 2 verschillende systemen koppelen aan verschillende ruimtes in het huis en daardoor onafhankelijk van elkaar bedienen?
Reputatie 7
Badge +2
Een nieuwe Sonos speaker met een nieuwe controller verbinden zou een nieuw huishouden aanmaken.
Huishouden nummer 1 en 2 zullen elkaar niet kunnen zien, dus je hebt dan 1 controller welke huishouden nummer 1 bestuurt en een 2e controller welke de 2e aanstuurt.
Weet dat de CR100 niet meer door ons ondersteunt word, en ik hier verder dus vrij weinig over kwijt kan, ik ga er vanuit dat je tegen problemen zal lopen, als een speaker up to date is, dan zou de controller gepushed worden ook een date te doen.