Vraag

2.4ghz en 5ghz wifi

• 25 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 4186 Bekeken

Badge +1
Sinds vandaag nieuwe router van KPN met daarop 2.4 ghz en 5 ghz wifi. Het lukt me nu niet meer om mijn playbase draadloos te laten werken. Wel rechtstreeks bekabeld, maar dat gaat ten koste van de mogelijkheid om tv te kijken. Hoe krijg ik de playbase weer draadloos werkend en kan dit zonder de boost? Alvast dank!

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Heb je de nieuwe draadloze gegevens er al ingezet? Sonos op een nieuw netwerk zetten kun je als volgt doen:

1. Eerst bekabel je je Sonos apparaat aan de nieuwe router met een internetkabel.
2. Zorg ervoor dat al de Sonos apparaten op de stroom staan voordat je verder gaat.
3. De Sonos app zou na een paar minuten weer het Sonos systeem moeten kunnen vinden.
4. Ga naar de instellingen in de app, dan naar geavanceerde instellingen. Hier vind je de draadloze installatie, die mag je doorlopen.
(mocht je de optie 'Geavanceerd' niet vinden, dan heeft het systeem een update nodig)
Badge +1
Inmiddels is het gelukt. Heb de mogelijkheid gevonden (vraag me niet hoe) om alleen met de 2,4ghz mogelijkheidban de router te connecten. Hiervoor moest ik wel even met de rechtstreekse bekabeling connectie maken, maar nu lukt t draadloos. Dank voor de hulp

Reageer