Beantwoord

1 van 2 play1 speakers valt vaak uit

• 17 juni 2019
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Wij hebben 3 play:1's. 2 in de woonkamer (stereo) en 1 in de badkamer.

1 van de 2 speakers in de woonkamer weigert vaak geluid te geven. Hij geeft geen aparte kleur lampje en ik kan nog steeds de muziek (die op de andere box van de stereo wel gewoon afspeelt) pauzeren en weer hervatten. In de sonos app kan ik de sonos speaker ook nog gewoon zien.

Ik heb zowel beide sonos speakers als de router/modem al meerdere keren opnieuw opgestart.

Soms gaat de 2e speaker spontaan weer spelen, maar vaak niet.

Wat gaat hier fout?

Diagnostics nummer: 263362277

Dank!
icon

Beste antwoord door Frank N 18 juni 2019, 10:48

Dank je wel voor de diagnose. Ik zie dat de rechterspeaker inderdaad geen muziek aan het afspelen is.

Ik raad je aan om het stereopaar te ontbinden en daarna een speaker via 'Kamers' in te stellen als een losse kamer. Hierna kun je ze groeperen om hetzelfde af te laten spelen. Het lijkt erop dat de speakers te ver uit elkaar staan om als stereopaar te werken.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Dank je wel voor de diagnose. Ik zie dat de rechterspeaker inderdaad geen muziek aan het afspelen is.

Ik raad je aan om het stereopaar te ontbinden en daarna een speaker via 'Kamers' in te stellen als een losse kamer. Hierna kun je ze groeperen om hetzelfde af te laten spelen. Het lijkt erop dat de speakers te ver uit elkaar staan om als stereopaar te werken.

Reageer