Vraag

1 One verbinding verloren, kan niet opnieuw toevoegen aan Beam + Sub + One

  • 18 July 2021
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Setup Beam_Sub_One_One

één One plots ‘verdwenen’ en niet terug in mijn ‘huiskamer’ te krijgen.

Reset van deze One gedaan en opnieuw verbonden (OK, gelukt)

Toevoegen aan surround lukt dan weer niet, steeds een foutmelding.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7

En als je ook even de andere surround weghaalt en ze dan samen toevoegt?

Inderdaad, dit zou een eenvoudige manier moeten zijn om alles weer in orde te krijgen, thnx voor de tip.

Helaas, ik kan beide One’s toevoegen in de app maar bij het instellen als surround speakers loopt het telkens mis.

En dan blijkt je sub ook niet zichtbaar te zijn 8-0, dus deze ook maar eens resetten en opnieuw proberen toe te voegen.

Tot hier loopt alles goed :-)

Maar ook hier, helaas lukt de laatste stap niet.

Ik blijf nu enkel met de beam over maar het lukt niet meer om de sub en/of surround one’s te verbinden. :-(

Reputatie 7

Tja. Ik kan nog maar één ding bedenken. Staat wifi wel aan op je Beam? Wifi is namelijk ook de manier waarop de Beam met de One's en de Sub verbonden wordt.

Anders eens bellen met Sonos.

Yep, wifi staat aan, rest niet veel meer dan proberen te bellen. (Email support kennen ze blijkbaar niet bij Sonos)

:rofl:  “Momenteel zijn onze lijnen gesloten”

Super, tussen 10:00 & 18:00h, maandag tot vrijdag kan je bellen (maar niet op een Belgische feestdag blijkbaar) maar dan werk ik zelf en ben ik niet in de buurt van mijn Sonos installatie :confused:

Reputatie 4
Badge +1

Hey @PeterBe 

 

Wij zijn vandaag gewoon aanwezig voor assistentie.

Je kan ons bereiken vanuit België op 0800-64444

 

 

Hey Jeroen,

Oeps, mijn excuses, ik belde ruim voor 10:00h :blush: (en was een beetje ‘pissed’ omdat ik al ‘enige’ tijd bezig ben geweest om dit probleem proberen op te lossen)

Op basis van een voorgaande tip (2e one ook verwijderen en dan beide One’s opnieuw toevoegen) heb ik ‘alles’ (Beam, Sub & 2 x One) gereset en ben ik terug van ‘0’ begonnen. Dis is uiteindelijk gelukt, alles lijkt weer te functioneren. :fingers_crossed_tone1:

Mvg,

Peter

 

Reputatie 4
Badge +1

@PeterBe 

 

Goed om te horen dat het is gelukt!