Beantwoord

1 huis, 2 aparte wifi's, 2 accounts.

  • 26 November 2020
  • 6 reacties
  • 1001 Bekeken

Beste Lezer,

 

Ik heb vandaag mijn eigen SONOS ONE SL aangeschaft, enkel met het installeren van de SONOS loop ik tegen problemen aan. Mijn vader heeft zelf al een account en die is bedoelt voor beneden, WIFI 1 dus.

Ik zelf zit op zolder met een eigen wifi, WIFI 2. Zodra ik op mijn eigen wifi zit Wordt ik continu ingelogd op mijn vaders account en als ik de app opnieuw installeer is het het zelfde verhaal. Mijn vraag is kan iemand mij helpen of heeft iemand er ervaring mee of een FIX om dit op te lossen, want als dit niet werkt zal ik de SONOS weer moeten inleveren, en dat is iets wat ik absoluut niet wil….

 

M.v.g.

 

Tim de Graauw

icon

Beste antwoord door 106rallye 26 November 2020, 18:43

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Heb je geprobeerd om de Sonos devices van je vader even stroomloos te maken terwijl jij de set up van je eigen Sonos met eigen account doet? Nadat je klaar bent al je vaders devices weer aan de stroom?

Heb je geprobeerd om de Sonos devices van je vader even stroomloos te maken terwijl jij de set up van je eigen Sonos met eigen account doet? Nadat je klaar bent al je vaders devices weer aan de stroom?

Dank voor je reactie, 

 

Nee dit heb ik nog niet geprobeerd, ik wil graag dat ik op mijn eigen account met mijn eigen product kan werken, en dus niet via mijn vaders account dat moeten doen.

 

Reputatie 7

Ik heb het idee dat je Sonos app nu bij het instellen de devices van je vader “ziet”. Als hij ze bij het instellen niet ziet (want ze zijn van de stroom) moet je je eigen gang kunnen gaan. Na het instellen zou je wel eens twee aparte systemen kunnen hebben - dat wil je immers.

Ik heb het idee dat je Sonos app nu bij het instellen de devices van je vader “ziet”. Als hij ze bij het instellen niet ziet (want ze zijn van de stroom) moet je je eigen gang kunnen gaan. Na het instellen zou je wel eens twee aparte systemen kunnen hebben - dat wil je immers.

Ik heb het al geregeld, Ik gebruik de gehele Sonos app niet maar gewoon spotify Heb hem enkel hoeve koppelen via sonos, en verder heb ik er niks mee van dien! 

 

Toch Bedankt voor je hulp ! 

Goeden dag, ik wil mijn zoons beam op een ander netwerk hebben dan de rest van mijn sonos systeem (2× Z100). De tv wil het alleen doen rechtstreeks vanaf de online modem. Ik heb voor alle andere wifi apparaten een apart wifi netwerk. Dat werkt op zich goed, mar alleen wil mijn Beam niet samenwerken met mijn tv die dus op een ander netwerk zit. Kan ik dit probleem oplossen?

Reputatie 7

Wat bedoel je met “niet samenwerken” en waarom zou dat aan de wifi liggen?

Naar ik heb begrepen zou je je zoon om zijn systeem apart van het jouwe te gebruiken een eigen Sonos-account moeten geven en de speaker aan hem moeten overdragen in de app. Dan de speaker op zijn account zetten; mogelijk jouw speakers gedurende de overdracht even van de stroom halen.