Installatie en gebruik

Hulp nodig bij het installeren van je Sonos systeem of het gebruik ervan? Stel je vraag hier.

Populaire onderwerpen:

niet mogelijk nummers aan de wachtrij toe te voegen
Vraag

Sinds gisteren kan ik geen nummers meer toevoegen aan de wachtrij in de controller. Als ik een nummer afspeel geven de speakers in de kamers aan dat er geen nummer is geselecteerd en blijft de wachtri...

defect aan unit play 5
Beantwoord

Een van mijn units PLAY 5 reageert niet meer. Lampje brandt niet en is niet zichtbaar. Snoer verwisseld en ander stopcontact helpt niet. Is dit een zekering kwestie Wat kan ik er zelf aan doen? Kan ie...

Tidal srtist radio via sonos-app
Beantwoord

Hoe krijg ik de Tidal artist radio afgespeeld via de sonos app?

Volume tv-weergave versus volume muziek-weergave
Vraag

Ik heb het volgende probleem... De situatie is 1x Beam (aangesloten op de tv via hdmi-arc) + 2x Play 1. Deze zijn samengevoegd als surround opstelling, geen groep dus. Wanneer ik de opstelling gebrui...

Chromecast

Ik heb net chromecast aangesloten en krijg wel beeld oo mijn tv maar niet t geluid via sonos. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Koppelen Playbar met TV Panasonic TX-48CX400E
Vraag

Hallo, Ik krijg mijn de afstandsbediening van mijn televisie niet gekoppeld met mijn playbar (aangesloten met optic-out). De signalen van mijn afstandsbediening worden wel gezien maar niet herkend....

Playbar doet helemaal niets meer
Vraag

Goedendag, zojuist zet ik mijn televisie aan en werkt mijn playbar ineens niet meer. Geen geluid, geen lichtje, niets. Ik heb de stekker opnieuw erin gedaan, snoer van m’n andere sonos gebruikt, niet...

Reclame bij radio luisteren via TuneIn

Met veel plezier maak ik gebruik van mijn Sonos systeem. Sinds enkele maanden merk ik steeds vaker dat er reclame wordt uitgezonden. Nu heb ik echt een uitgesproken hekel aan reclame, zowel op de radi...

Play 5 alleen zachte piep
Vraag

1 van onze twee play 5 sonos boxen doet het niet meer. Er brandt geen lichtje, de sonos piept alleen zachtjes. Ook als we de kabel van de wel werkende eraan doen. Aankoopdatum mei 2017

Stroomverbruik Play:1?
Vraag

Ik ga twee Play:1's toevoegen aan mijn Playbar en SUB om een homecinema geluid te krijgen. Deze twee speakers komen aan de muur met Flexson beugels en ze komen ook elk vlakbij een stopcontact. Dat bet...

Vastlopend systeem
Vraag

Wanneer ik een artiest of nummer zoek blijft de app zoeken, zonder resultaat te tonen. Na een paar pogingen loopt er meer vast. Niet alle kamers worden meer getoond. En apparaat is zelfs handmatig nie...

Weer geen wekkerradio maar sonos sound
Vraag

Vanmorgen weer geen wekkerradio. Onze Sonos installatie doet het gewoon. Meerdere kamers. Eens in de zoveel dagen krijgen we echter geen radio maar het sonos signaal. Waar kan dat aan liggen? Direct n...

Playbar toevoegen aan "woonkamer" met Sub en 2x PLAY5
Vraag

Na een verhuizing alles opnieuw moeten installeren. Nu krijg ik de Playbar (met netwerkkabel verbonden) niet in dezelfde "woonkamer". toegevoegd waarin zich een Sub en 2x een Play5 bevinden (waarvan e...

Mijn play 5 gen 2 werkt niet
Vraag

Hallo allen, Mijn play 5 werkt niet meer. Na dat ik de sonos box een andere plek heb gegeven (letterlijk 2 meter verder) dan waar die stond. Sindsdien kan ik de box niet meer terug vinden op mijn ap...

Krakend geluid op playbase
Vraag

Beste, Heb mijn playbase samen met mijn subwoofer al reeds 8 maand. In het begin ging alles vlekkeloos maar na een paar maand begon deze te kraken van geluid. Op 1 of andere manier was deze na verloo...

WIFI van playbase na 6 maanden defect?
Vraag

Het is niet (meer) mogelijk (na een half jaar goed te hebben gefunctioneerd) om andere spelers via de wifi verbinding van de playbase toe te voegen aan het sonossysteem. Diverse malen fabrieksinstelli...

geen geluid op een speaker wanneer ik een andere toevoeg aan een groep
Vraag

Wanneer ik de speakers in de woonkamer (play1) gebruik en ik voeg de 3 uit de keuken toe in dezelfde groep dan valt geheel willekeurig 1 van de 2 play1 speakers uit. althans staat in de app etc maar g...

Platenspeler en Sonos, hoe zit het nou precies?
Vraag

Hallo allemaal. Ik ben nieuw op dit forum en ben erg benieuwd naar een bepaald onderwerp. Hier en daar heb ik al wat gelezen over dit onderwerp, maar ik werd er niet veel wijzer van. Misschien dat iem...

Bridge
Beantwoord

Mijn bridge lijkt niet meer te werken. Sonos werkt alleen nog als ik een speaker of mijn connect met kabel aan de router verbindt. Anders niet. Heb ik nieuwe bridge of Booster nodig of kan ik dit prob...

Geimporteerde muziek afspelen op Sonos
Vraag

Hallo, Via Sonos/ Spotify heb ik locale muziek geimporteerd. Zodra ik deze af wil spelen gaat dit lokaal (bijv. via Spotify) wel maar heb ik nergens in Spotify meer een keuze om het op mijn Playbar a...

Sonos maakt geen verbinding
Vraag

Hoi, Ik ben net verhuisd en heb nu dus een nieuw WiFi netwerk. Echter krijg ik met geen mogelijkheid mij sonos (play3) weer aan de Praag met draadloze verbinding. Hij geeft aan controleer netwerk ech...

Surround 5.1 setup met Beam Installatieprobleem
Vraag

Ik heb vandaag mijn sonos onderdelen binnen gekregen voor mijn 5.1 setup, bestaande uit: Beam Sub 2x Play:1 Nu krijg ik bij het toevoegen van de Sub en de surrounds elke keer "Installatieprobleem" en...

Alarm in meerdere kamers tegelijk?
Vraag

Hallo, Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om in meerdere kamers tegelijk het alarm af te spelen. Dit kan alleen maar als ik voordat ik ga slapen de kamers allemaal groepeer. Maar als ik dat dus verg...

Sonos Play 3 Repareren
Vraag

Goedemorgen, Sinds mei 2016 hebben wij onze Sonos Play 3. We hebben ook een 1 en 5. Alledrie naar volle tevredenheid. Helaas heeft onze play 3 vorige week besloten ermee op te houden. Er komt geen ge...

3 stuks Sonos Play 5 GEN2 (S100) kunnen geen draadloze verbinding meer maken.

Mijn 3 SONOS Play 5 Gen 2 units werken in een aantal maanden achter elkaar niet meer met WiFi. Ik heb 3 diagnostische logfiles gemaakt Diagnostisch log 433460153 voor apparaat 5C-AA-FD-F3-89-08-C Dia...

Badges

• Badge
    pwain heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    Michel1987 heeft de badge Bijna Beroemd verdiend.
  • Badge
    ijsbrand v. P. heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Hans1959 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    pwain heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

3,580
Topics
14,516
Reacties
159,140
Leden