Vraag

701 melding bij starten boek Storytel

  • 16 January 2018
  • 7 reacties
  • 388 Bekeken

Hoi, ik krijg een 701 melding op het moment dat ik een boek wil starten via Storytel. Storytel is de enige dienst waarbij deze melding gegeven wordt. Wat is hier tegen te doen? Groet

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken om telefonisch contact met onze support desk op te nemen zodat we onderzoek kunnen doen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Al geholpen?
Ook ik kreeg de melding.
En ook de vraag om met de support desk te bellen.
Daar kwam het niet van want:
- Na verwijderen van Storytel uit de Sonos-app,
- het wachtwoord van Storytel via de website wijzigen,
- updaten van de Sonos-app en het Sonos-systeem (24-1-2017),
- Storytel weer aan Sonos toevoegen en inloggen met het nieuwe wachtwoord,
Toen lukte het luisteren naar boeken van Storytel via Sonos weer, geen 701 melding meer!
Na het updaten van de app en het systeem is alles verholpen gelukkig. Bedankt voor je reactie!

Al geholpen?
Ook ik kreeg de melding.
En ook de vraag om met de support desk te bellen.
Daar kwam het niet van want:
- Na verwijderen van Storytel uit de Sonos-app,
- het wachtwoord van Storytel via de website wijzigen,
- updaten van de Sonos-app en het Sonos-systeem (24-1-2017),
- Storytel weer aan Sonos toevoegen en inloggen met het nieuwe wachtwoord,
Toen lukte het luisteren naar boeken van Storytel via Sonos weer, geen 701 melding meer!
Reputatie 5
Badge +2
Al geholpen?....

Is het bij jou ook verholpen na de nieuwe update?
Mijn sonos app zegd telkens dat ik geen storytel acount bezit en dat er geen muziek afgespeeld kan worden ik heb dit systeem sinds de dinsdag en ik heb mijn sonos app al 3x verwijdert en terug geinstaleerd mijn wachtwoord van storytel al 3x gewijzigd het eene moment werkt het wel en de andere x weer een hoop trameland terwel dat de storytel app wel werkt hoe kan ik dit probleem oplossen?
Ik heb ook problemen met Storytel: Sonos zegt steeds dat de Storytel server mijn account niet kan vinden. terwijl op de Storytel app alles prima werkt
Reputatie 4
Badge +3
Er zijn op dit moment een aantal problemen met de Storytel service binnen Sonos. Storytel is hiervan op de hoogte gesteld en we zijn met hen bezig om deze problemen te verhelpen.