Vraag

surround set

  • 26 November 2020
  • 0 reacties
  • 126 Bekeken

Beste lezers,

 

Ik ben net nieuw op dit forum en sta op het punt om een surround set aan te kopen. Echter een aantal zaken is mij niet duidelijk. De speakers hebben allen hun eigen kenmerken.

Zo heb ik een niet heel bijzondere tv die (geen wifi heeft en) met hdmi kabel met de beam verbonden zal moeten worden.

  1. Als deze verbinding is gelegd, dan zorgt de beam door de wifi verbinding met de andere speakers ervoor dat de muziek ook over de andere speakers wordt gespeeld?

Zo heb ik deze soortgelijke vraag voor andere afspeelmogelijkheden, namelijk:

De Five heeft als enige een 3,5mm plugin mogelijkheid.

  1. Zo kan ik dus mijn oude ipod aansluiten en die afspelen over de five? En dan zorgt de wifi verbinding van five met de andere speakers ervoor dat de muziek van mijn ipod over het hele systeem gespeeld wordt?

Als laatste heb ik een soortgelijke vraag over de move. Als vrienden langs komen, dan spelen we soms van verschillende telefoons muziek over mijn nu bluetooth speakers.

  1. Is het mogelijk dat iemand zonder de sonos app muziek verbinding maakt via bluetooth met de move speaker en dat de move speaker ervoor zorgt dat de muziek ook over de andere speakers wordt afgespeeld?

Het feit dat niet al die speakers een bluetooth verbinding en simpele jack ingang hebben is wat mij betreft wat beperkt?

 

Hopelijk kan iemand me met deze vragen helpen!!

Alvast bedankt in elk geval.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.