Surround opstelling, play5 of toch sonos one

  • 22 March 2019
  • 10 reacties
  • 1961 Bekeken

Badge +1
Heeft er iemand twee play5 speakers in de surround opstelling? Ik twijfel heb twee one's en een tweede play5 is onderweg, die wil ik eigenlijk als surround gaan gebruiker, ook omdat me dat beter uit komt qua opstelling van de speakers. Aan de andere kant vraag ik me af of het niet zonde is van een dergelijke kwaliteit speaker. Ze worden dan wel gekoppeld aan Sub en Beam.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Als je ze alleen voor surround gaat gebruiken en niet voor normaal audio gebruik, ja dat is zonde
Badge +1
Als je ze alleen voor surround gaat gebruiken en niet voor normaal audio gebruik, ja dat is zonde ja heb je een puntje. Daarom twijfel ik. Maar ja twee one's op een dressoir gaat nog, maar twee play5's op een dressior is wat anders in mijn geval:-) Heerlijk luxe "probleem":-)
Reputatie 5
Badge +3
Ik zou voor de One’s gaan, deze zijn ruim voldoende voor een surround opstelling en naar mijn mening passen ze beter op een dressoir.
Badge +1
Ik zou voor de One’s gaan, deze zijn ruim voldoende voor een surround opstelling en naar mijn mening passen ze beter op een dressoir. ja probleem is alleen dat het dressoir naast de tv staat, dus vrees toch dat het play 5’s gaan worden.
Reputatie 5
Badge +3
Wacht even, je gaat de play5's aan beide zijde van je tv zetten met daartussen de Beam?
Reputatie 5
Badge +3
Dan staan de rearspeakers van voor ?
Reputatie 5
Badge +3
Het idee is om de surround speakers achter je te plaatsen, niet naast de Beam.
Badge +1
Kun je die twee Play 5's als suroundspeakers niet gebruiken voor het kijken naar tv en voor het afspelen van muziek dan stereo koppelen met de sub of is dat een heel gedoe in allerlei settings?
Reputatie 5
Badge +3
In de surround modus muziek laten spelen gaat ook, en klinkt niet eens slecht, doe ik hier ook.
Reputatie 7
Badge +2
Kun je die twee Play 5's als suroundspeakers niet gebruiken voor het kijken naar tv en voor het afspelen van muziek dan stereo koppelen met de sub of is dat een heel gedoe in allerlei settings?
Zou je willen verzoeken onze Home Theater community post door te lezen.
Het belangrijkste gedeelte is onderin, je wilt hier het "Muziek vs TV", en ook "Groeperen van Sonos-Kamers" uitklappen voor meer informatie.