Surround opstelling

  • 21 December 2018
  • 5 reacties
  • 900 Bekeken

Hoi sonos
Ik ben momenteel in het bezit van een sonos playbar en 1 sonos one heb gisteren nog een sonos one erbij besteld om een surround opstelling te maken maar nu is mij vraag als je een surround opstelling maak kan je dan nog wel gebruik maken van alle functionaliteiten van de sonos one zo als in de toekomst de spraakservice van de sonos one en kan je de sonos one dan ook los gebruiken gewoon alleen de twee ones zonder playbar als je muziek wil luisteren maar niet gelijk heel het huis wakker wil maken en kan je de volume van de ones gewoon zelf harder en zachter zetten zonder dat de geluid van de playbar ook harder of zachter wordt. alvast bedankt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heel wat vragen.

Functionaliteiten van Sonos One gebruiken in DD opstelling : Ja
De One's in DD opstelling: Met audio luisteren gaat de playbar ook spelen, het is in feite 1 groep geworden.
Work arround is om de One's steeds te ontkoppelen maar dat is gekken werk.
Harder zachter: Ja dat kan in de DD opstelling kun je de "achter speakers" (jou One's) een eigen volume geven.
In DD/TV modus en in audio modus.

Maar in feite stel je eigenlijk vragen waar de DD opstelling niet voor bedoeld is.
Alles wat jij wilt is buiten het automatische gebruik en/of vaste instellingen van de setup.
Vraag je dus nog even af of deze setup wel is wat je zou willen.
Reputatie 7
Badge +2
Ook antwoord gegeven in het andere topic waar je de zelfde vraag stelde.
Ik Denk als dan beter een stereo paar kan maken en die samen met me playbar samenvoegd in twee verschillende groepen voor een voller geluid in me kamer met muziek en dan gewoon los me playbar gebruiken voor tv kijken wat vinden jullie?
Ik Denk als dan beter een stereo paar kan maken en die samen met me playbar samenvoegd in twee verschillende groepen voor een voller geluid in me kamer met muziek en dan gewoon los me playbar gebruiken voor tv kijken wat vinden jullie?

Probeer het eens uit en kijk wat jouw voorkeur heeft?
Reputatie 7
Badge +2
Weet dat als je een stereopaar aan een soundbar zou groeperen voor TV geluid, er een echo kan ontstaan of stotteringen op deze surround speakers.
Groeperen is alleen voor muziek wat in de app te kiezen is, TV geluid is alleen voor de soundbar waar mogelijke surround speakers aan hangen.
Weet dat je surround speakers kan aanpassen voor muziek, waarin ze net zo hard meedoen als de soundbar, dan zou je een sfeervol functie omzetten naar volledig.
Zie ook graag onze Community Post.