Vraag

Surround achter werkt niet meer.

  • 22 October 2017
  • 8 reacties
  • 872 Bekeken

Heb plotseling geen geluid meer achter: 2x play5!

Verder heb ik: playbase, sub en 2x play1,

Enig idee wat het kan zijn?

Bij voorbaat dank,

Gerhard

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose tegemoet.
Deze kun je verzenden vanuit Instellingen -> Geavanceerde Instellingen.
Hoi Tim,

Zojuist verzonden: Bevestigingsnummer 7990741

Groet,

Gerhard
Reputatie 7
Badge +2
Diagnose komt corrupt binnen, wat mij meteen problemen in het netwerk laat zien.
Wil je verzoeken de Router en je Sonos uit en aan te zetten, om te zien of daarna de zelfde problemen zich nog voordoen.
Als er zich nog problemen voordoen, graag nieuwe diagnose insturen.
Zojuist gedaan: Bevestigingsnummer 7990848
Reputatie 7
Badge +2
1 van de 2 Play:5 speakers verschijnt niet in de diagnose.
Zou je deze bekabeld kunnen aansluiten om te zien of deze dan verschijnt, en hier graag een nieuwe diagnose van insturen.
Zojuist gedaan: Bevestigingsnummer 7992317, geen knipperend groen lichtje helaas maar continue brand wit licht dus inderdaad eerder aangesloten en daarom maar op doorgaan gedrukt waarna de speaker wel is toegevoegd. Nu klein beetje geluid uit de andere rearspeaker, echter geen geluid uit de toegevoegde speaker. Wel kan ik op beide speakers met de tiptoetsen het geluid van voor, harder zetten.
Reputatie 7
Badge +2
Zojuist gedaan: Bevestigingsnummer 7992317, geen knipperend groen lichtje helaas maar continue brand wit licht dus inderdaad eerder aangesloten en daarom maar op doorgaan gedrukt waarna de speaker wel is toegevoegd. Nu klein beetje geluid uit de andere rearspeaker, echter geen geluid uit de toegevoegde speaker. Wel kan ik op beide speakers met de tiptoetsen het geluid van voor, harder zetten.
Heb je een mail toegezonden waar ik graag reactie op terug zie.
Referentie nummer.: 171024-000847