Beantwoord

sub “klikt” (na toevoegen roam)

  • 15 May 2021
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Goedendag, ik heb een beam en sub onder m’n tv aangesloten en twee one sl van achter. Voor m’n verjaardag een roam gekregen. Op een of andere manier staat m’n sub nu al +? in m’n overzicht en hoor ik met regelmaat een soort klik uit de sub komen? Alsof de speaker een stroomstoot krijgt? 

Ik heb al rondgekeken maar kom niets tegen, waarschijnlijk omdat ik het verkeerde kenmerk “klikt” gebruik? Kan iemand mij op weg helpen? Dank! 

icon

Beste antwoord door Tim Lake 17 May 2021, 22:06

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Lijkt een defect van de sub. Ik zie dat je een diagnose verzonden hebt. Binnen dit forum worden die niet uitgelezen.

Ik zou maandag even telefonisch contact opnemen met de Sonos helpdesk. Deze kunnen de diagnose uitlezen en vanuit daar je verder helpen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je sub met een vraagteken staat zal deze het zeker niet doen. Deze wordt gewoon niet gevonden in je systeem.

Ik weet ook helemaal niet of het een defect is, maar gezien het vraagteken en het klikkende geluid lijkt mij dat aannemelijk. Sonos kan daar uitsluitsel over geven.

 

Heb de sub een paar uur van de stroom gehad en gereset. Tevens mesh systeem (gebruiken we als acces pointe) gereboot  en de modem even 2 min spanningsloos gehad. Vervolgens de sub weer kunnen koppelen en alles werkt weer. Hopen dat het zo blijft….

Dank voor je snelle reactie Erooij. Ik had niet gedacht dat het mogelijk een defect zou zijn omdat ze sub het an sich wel lijkt te doen. Het is misschien verstandig hem nu uit te schakelen / van de stroom af te halen?
Ik zal maandag contact opnemen. Mocht iemand anders toch niet iets weten dan houd ik mij zeker aanbevolen. 

Dat is bijzonder. Wij hebben sinds vandaag exact hetzelfde probleem. Morgen ook maar eens contact opnemen.(ook dezelfde configuratie )

Vandaag contact gehad, nog samen een en ander nagelopen. Intussen een RMA formulier ontvangen.