Vraag

Soort tik(ruis) in playbar

  • 11 January 2018
  • 7 reacties
  • 380 Bekeken

Hallo,

Er is sinds kort een soort tik(ruis) hoorbaar in mijn playbar.
Iemand die kan helpen?

Groeten

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zou je even een diagnose kunnen sturen van je systeem zoals hier beschreven? Graag ontvangen we het nummer in antwoord.
Beste,

Hierbij het diagnosenummer: 8359889
Reputatie 5
Badge +2
In de diagnose zien we dat de router van Ziggo heel dichtbij staat en het zou kunnen dat de 5ghz wifi een probleem vormt, maar het zou ook kunnen dat we het probleem niet goed zien. Heb je de diagnose gemaakt net nadat of tijdens dat het probleem voorkwam? Zo niet, dan ontvang ik graag een nieuwe. Zo wel, dan is het een goed idee om telefonisch contact met ons op te nemen.
Het gebeurt alleen als ik digitale Tv kijk, bij muziek, appletv, ea niet.
Reputatie 7
Badge +2
Het gebeurt alleen als ik digitale Tv kijk, bij muziek, appletv, ea niet.
Heb je de mogelijkheid de Playbar/Playbase op een andere TV aan te sluiten met een optische kabel, of rechtstreeks op de decoder?
We zullen moeten uitsluiten of het met de TV of met de Sonos te maken heeft dat deze tik op de audio ingang word ervaren.
Hallo, ik heb de optische kabel rechtstreeks in de decoder gestoken en de tik is weg. Ik heb nu wel de laatste tijd ook hinder bij playstation als de kabel in de tv zit.

Groeten
Reputatie 7
Badge +2
Klinkt ernaar dat er iets mis is met de TV, dat de TV deze Tik over het geluid's kabeltje bij de Playbar brengt.
Als de Tik er niet is in de decoder kunnen we in iedergeval vaststellen dat de Sonos in orde is.
Je wilt even contact opnemen met de fabrikant van de TV.