Vraag

Sonos Playbar doet het niet meer

  • 31 May 2017
  • 8 reacties
  • 2492 Bekeken

Goedendag,

Ik heb al een paar jaar een Playbar. Nu is hij er echter mee gestopt.
Stekker er uit en er weer in heeft niet geholpen. Ook een ander stopcontact biedt geen oplossing. Het statuslampje blijft uit en in de controller is deze niet meer zichtbaar (3 Play1's wel).

Iemand nog een idee?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Probeer een andere stroomkabel, die van de PLAY:3 zou moeten passen in die van de PLAYBAR. Als het lampje nog steeds niet aangaat, is de PLAYBAR helaas defect.
Helaas heb ik het zelfde fenomeen na de laatste softwareupgrade. Waar kan ik de PLAYBAR ter reparatie naar toe sturen?
Reputatie 7
Badge +2
Hey EDHZ,

Beste kun je telefonisch contact op nemen, helpen we je meteen verder.
Contact gegevens kunnen gevonden worden onder de volgende link.
hallo ik heb een nieuw netwerk beheerder maar nu doet de sonos niks meer hoe krjg ik het weer aan de praat
Reputatie 7
Badge +2
Hey Rishano,

Kun je iets meer detail leggen in de uitleg? wat doet het precies niet meer? Zit Sonos met een ethernet kabel op het netwerk verbonden of staat het volledig draadloos?
Als het draadloos staat en je zou er een ethernet kabel tussen plaatsen, komt de Sonos dan wel naar voren?
Of komt het wel naar voren maar je hoort geen geluid als je het systeem aangeeft iets af te spelen?
Het was altijd via de wifi maar nu zijn we over gestapt naar t mobile en nu kan ik niets meer
Hoe kan ik het weer over nieow instellen
Reputatie 7
Badge +2
Ik zou u willen verzoeken 1 component van Sonos met een internet kabel op de router aan te sluiten.
Daarna zal het systeem gevonden worden, en kunt u via de Sonos software naar instellingen -> geavanceerde instellingen.
Hier kunt u de draadloze installatie knop indrukken, en kunt u Sonos de wifi in leren.
Als u de wifi aan Sonos geleerd heeft zal deze de melding geven dat u de kabel weer tussen Sonos en de router weg kunt halen.
Om uw speaker weer draadloos te kunnen gebruiken.