Beantwoord

Sonos beam geluid bij tv

  • 4 August 2018
  • 3 reacties
  • 1309 Bekeken

Hallo,bij het kijken van tv of Netflix moet ik het volume bijna vol open zetten om iets of wat goed geluid te krijgen terwijl bij het streamen.het geluid en surroundgeluid goed aanwezig zijn.bij mijn Sony tv kan ik bij instellingen enkel kiezen uit auto of pmc.staat op auto.de beam is aangesloten via de HDMI op de arc,iemand die mij kan helpen?
icon

Beste antwoord door Tim S 9 August 2018, 16:37

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Yoeri, als ik je goed begrijp is je Beam te zacht wanneer je TV kijkt maar met het luisteren van muziek is het volume prima. Heb je mogelijk een andere TV waar je je Beam als test op aan kan sluiten? Dit lijkt mij aan je TV te liggen, vandaar dat ik die wil uitsluiten.

Kan je ook een diagnose maken van het systeem? Via: instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer hier vermelden.
Heb het probleem gevonden,mss ook nuttig voor andere om te weten..mijn tv instellingen waren ok,maar wij keken Netflix via de ps4.bij instellingen van de ps4 moet je ook handmatig de audiouitvoer op dolby gaan zetten,net zoals bij je Telenet digicorder.wist niet dat je al je apparaten apart ook nog eens moest instellen.nu supertevreden van onze beam met sub.denk wel dat ik nog 2 Play 1 ga halen voor die echte 5.1 surroundgeluid te krijgen.alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +2
Alle bronnen moeten inderdaad de volume goed doorgeven, we zien dit nog wel eens met een TV-decoder, die 10% volume aan de TV geeft, de TV geeft dan 10% aan de Sonos, waarin de Sonos heel hard moet staan om die 10% te laten horen.