Vraag

Playbase werkt niet meer surround en ook niet draadloos

  • 20 January 2018
  • 16 reacties
  • 4178 Bekeken

Na een aantal maanden plezier van mijn Playbase en de twee Play1 in surround mode viel het deze week op dat er geen geluid meer uit de surround kwam. Bij oonieu installeren bleek dat de playbase alleen nog maar met kabel herkend werd en dat de installatie van surround ook steeds niet lukte.
Op het engelstalige forum lees ik dat meer mensen problemen ondervinden met de wireless van de playbase.
Het lijkt er op dat de harware niet meer functioneert.
Mijn diagnose code is 8384404
Ik ben benieuwd of hier iemand naar gaat kijken.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

16 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Het blijkt dat de wifikaart van de Playbase kapot is gegaan. We vervangen de Playbase graag voor je. Om dit te doen, hebben we je naam, email, telefoonnummer en het adres nodig waarop de Playbase vervangen kan worden. Wanneer je me deze gegevens heb gestuurd in een privebericht maak ik meteen een vervanging aan en ontvang je een email met instructies.
Ik heb hier thuis hetzelfde probleem. Ook een tijd goed surround gehad. Surround hield er ook opeens mee op. Playbase aan kabel gesloten maar de surrounds doen nog steeds niet. Krijg een foutmelding bij het installeren.

Diagnose: 81520199
mijn sonos werkt niet meer
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hier thuis hetzelfde probleem. Ook een tijd goed surround gehad. Surround hield er ook opeens mee op. Playbase aan kabel gesloten maar de surrounds doen nog steeds niet. Krijg een foutmelding bij het installeren.

Diagnose: 81520199

De wifi van je Playbase werkt niet meer, waardoor deze de nu huidige keuken en badkamer niet goed meer kan aansturen.
Zie graag het serie nummer van de Playbase tegemoet waarna via de email de communicatie zal vervolgen. We ruilen je Playbase graag voor een goed werkende.
Badge
Vandaag ben ik aan de beurt: playbase wordt plotseling niet meer herkend. Opnieuw installeren werkt niet. Help... !?
Reputatie 7
Badge +2
Vandaag ben ik aan de beurt: playbase wordt plotseling niet meer herkend. Opnieuw installeren werkt niet. Help... !?
Dan zien we van jou ook graag eerst een diagnose tegemoet, het liefst terwijl de Playbase bekabeld is en dan dus wel gevonden word.
Badge
dag Tim, hier mijn diagnosenummer :
1390510352
Wanneer kan ik bericht verwachten?
groet,
Paul
Reputatie 5
Badge +3
Hi Paul, ik zie dat mijn collega je net aan de telefoon heeft geholpen om je Playbase om te ruilen in case 00621408.
Badge
inmiddels nieuwe playbase ontvangen, probleem opgelost!
Reputatie 7
Badge +2
Fijn om te horen, veel plezier van je vervangende Playbase.
Hallo,

ik heb hetzelfde probleem. Zonder aanleiding werkt mijn draadloze verbinding met mijn Playbase niet meer. Diagnosenummer: 354796463
Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

ik heb hetzelfde probleem. Zonder aanleiding werkt mijn draadloze verbinding met mijn Playbase niet meer. Diagnosenummer: 354796463

Heb je in het andere topic al van een reactie voorzien, waarin ik hopelijk een mail van je ga ontvangen.
Beste,
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Zonder aanleiding werkt mijn draadloze verbinding met mijn Playbase niet meer. Met aansluiten ethernetkabel wordt de playbase wel herkend, met wifi valt de Sonos meteen weg. Diagnosenummer:
1271682104
Reputatie 5
Badge +3
Er zal ook wel iets mis zijn met de wifikaart.
Reputatie 7
Badge +2
@SanH Heb je via de mail, en ook via het andere topic van een bericht voorzien.
De wifi- antenne was inderdaad defect. De playbase viel binnen de garantie. En ik heb (snel) een nieuwe ontvangen. De defecte playbase eerst geretourneerd. Fijne service.