Playbase problemen


Hallo,

Na de laatste update van Sonos heb ik problemen met de wifi en verbindingen van mijn playbase, al mijn play 1’s hebben geen problemen.

Ik heb al meerdere oplossingen geprobeerd, ook met een netwerkkabel verbinden en daarna opnieuw draadlose installatie, echter geeft dit foutmeldingen bij de playbase.

Graag even advies met de vervolgstappen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Stuur even een diagnose in terwijl de PLAYBASE is bekabeld met de router en post je bevestigingsnummer hier.
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem. Het geluid van tv via de Playbase doet het opeens niet meer. Door de stekker even uit het stopcontact te halen, doet het geluid het weer. Als de tv een tijd uitstaat, werkt hij weer niet.
Ook is de Playbase verdwenen uit de Sonos app. Muziek afspelen via de Playbase kan dus ook niet meer.
Reputatie 4
Badge +3
Zoals door Ryan gevraagd, sluit dan de Playbase eens aan met netwerkkabel op de router, als deze dan gevonden wordt in de app, stuur dan een diagnose en plaats die hier in antwoord.
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, wat ik ook doe de playbase wordt niet herkend. Bevestigingsnummer diagnose: 1935826354
Reputatie 5
Badge +2
Ik stuur je even een DM.
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. De verschillende stappen heb ik al doornomen maar helaas zonder resultaat. Diagnose bevestigingsnummer: 576725626
Badge +1
Hier idem dito. Playbase verdwenen en na verschillende pogingen niet te installeren. Diagnose 575799672
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. De verschillende stappen heb ik al doornomen maar helaas zonder resultaat. Diagnose bevestigingsnummer: 576725626
Mail verzonden onder ticket.: 00181918
waar ik graag antwoord op terug zie.

Hier idem dito. Playbase verdwenen en na verschillende pogingen niet te installeren. Diagnose 575799672
Wil je verzoeken de Playbase eerst met kabel aan te sluiten zodat deze verschijnt in de app, daarna de diagnose aanmaken, en dit diagnose nummer naar ons terug koppelen.
Mijn playbase doet het niet meer... heb mijn playbase gereset maar kan hem niet opnieuw toevoegen. Wat is het probleem?
Reputatie 5
Badge +2
Wat doet de led op de Playbase? Kan je deze bekabelen met de router en installeren. Stuur vervolgens een diagnose in als deze weer zichtbaar is en post je bevestigingsnummer hier.