Vraag

Playbar verbinden met LG 55UF68

  • 22 April 2017
  • 3 reacties
  • 600 Bekeken

Ik heb een playbar gekocht maar krijg deze niet verbonden met mijn LG 55UF68. De playbar is een van de eerdere modellen. De TV heeft een optische uitgang en heb op een ander forum gelezen dat je de Philips soundbar moet kiezen met remote nr 4. Dit werkt helaas niet en wil liever niet alle merken gaan testen op de tv incl alle remotes.
Iemand ervaring hiermee of ideeen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Oké, dan raad ik je toch aan ondersteuning te vragen aan Sonos zelf en hen te bellen, uit ervaring weet ik dat deze ondersteuning goed is.

Succes,

Jim
Hi Jim,

Bedankt voor je bericht. Met eerder model bedoel ik de bediening op de playbar. Bij de latere modellen heb je, naast de volume knopjes een knopje met play/pauze en de eerdere modellen niet (alleen mute).

Had ook gehoopt dat het zou gaan als je beschrijft maar helaas. ...
Er zijn schijnbaar converters van optisch naar HDMI. Misschien die eens proberen?
Reputatie 2
Badge +1
Normaliter kun je jouw tv, die een optische uitgang heeft gewoon met de optische ingang van de Playbar aansluiten. Als je verder de gebruiksaanwijzing volgt, moet dit werken.

Ik weet niet wat je bedoeld met “De playbar is een van de eerdere modellen.”, m.i. is er maar één model van de Playbar.

Daarnaast hoef je in eerste instantie niets in je tv in te stellen, je kunt hooguit de interne speakers van je tv uitschakelen, dit doe je via het menu van de tv, echter, deze optie verschilt per merk/model.

Succes!

Jim