Playbar in combinatie met sub, hoe?

  • 5 January 2015
  • 2 reacties
  • 1004 Bekeken

Reputatie 2
Hallo, ik wil een sub toevoegen aan mijn systeem waarin een playbar en twee sonos 5 zitten. De playbar switcht automtisch tussen tv en muziek, net welke er aan staat. Mijn vraag: is het ook mogelijk dat de sub mee switcht? Dus als tv aanstaat dat de sub dan tv geluid lat horen, en als radio aan staat dat de sub dan de radio laat horen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Als je bedoelt: schakelt de SUB automatisch mee met de playbar, van tv naar muziek en andersom? Ja dat doet ie.

Als je bedoelt kan ik de sub afwisselend koppelen aan de playbar en aan de play5s? Dat kan wel maar dan moet je elke keer opnieuw configureren. Je kunt dus niet de SUB aan zowel de playbar als de play5 koppelen. En play5 kan ook niet gekoppeld worden aan de playbar als rear speaker, is ook niet nodig want play1 is daarvoor ruim voldoende.

Om exact deze reden heb ik een tweede SUB gekocht, in de eetkamer 2x play5 nu ook met SUB, woonkamer playbar met 2x play1 en ook SUB.

De pay5s klonken echt mager vergeleken met de kamer ernaast, nu is het veel beter.
Reputatie 5
Badge +3
SUB switched automatisch mee.
Eigenlijk switched hij dus niet maar blijft altijd actief bij zowel TV als Audio