Beantwoord

Playbar defect.

  • 14 October 2021
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

Mijn playbar ging ineens heel hard, stoppen door, en nu doet hij niets meer. Geen lampje niks. Snoer van sub erin gedaan, ook niks. 

Is er ergens een zekering of wat kan ik nu doen? 

icon

Beste antwoord door Jeroen V 18 October 2021, 10:03

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

Ik zou contact opnemen met Sonos……

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Sim ba 

 

In dit geval wat @106rallye aangeeft is het inderdaad een heel goed idee om even contact met ons op te nemen.

Mijn collega aan de telefoon kan even verder kijken met je over hoe en wat.

Ik heb gebeld, hij is stuk. Ik kan 'n nieuwe kopen voor dik 500 euro.

Ik heb even gekeken op 't internet en het ligt waarschijnlijk aan de voeding, en 't feit dat er geen normale zekering in zit. Ik heb niet vaak dat meegemaakt maar ik zou verwachten dat dit simpel te herstellen valt. Waarom zit die zekering op 'n printplaat?

Ik lees dat er veel mensen hier last van hebben, vind hetwel een belachelijke zaak dat ik 'm niet kan laten maken voor een faire prijs= 50 - 100 euro. Hoewel ik het zelf vervangen van een zekering, 1 euro, nog logischer zou vinden. 

Ben echt ontdaan van deze uitkomst. 't is 'n hartstikke dure box. En omdat je er meer hebt kan je ook niet zeggen laat maar. 

 

't is een beetje als een auto met zekeringen... Ga ik toch geen nieuwe auto kopen? 

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn bedrijfjes die repareren.  Even googelen. Zelf verder geen ervaring hiermee.

Overigens is het natuurlijk nog maar de vraag of het een zekering is. Je auto gaat ook niet ineens harder rijden voordat er een zekering klapt. 😉

Hoi @Sim ba en andere

Je zou eens op deze site kunnen kijken.
Ik heb er geen ervaring mee, ik koop al mijn Sonos producten bij een Retailer.
Op deze manier kan ik altijd fysiek terecht met mijn klachten.

Met Sonos nog nooit geen problemen gehad, wel een keer met een Philips tv nadat de garantie verlopen was.
Daar heeft de Retailer een mooie oplossing voor gevonden. Gewoon een Nieuwe.
(op dit adres ook al mijn Sonos gekocht)
 

Goed idee, zal eens kijken op die site. 

Overigens dat ie harder ging gebeurd vaker als ik muziek stream, dan lagged hij wat... Als ik 't geluid wijzig.. 

 

Punt blijft staan dat zo 'n duur apparaat niet gemaakt kan worden door de fabrikant of een normale zekering huist die je kan vervangen bij een piekstroom. Ik zie overigens veel meer van deze klachten.