Beantwoord

Playbar

  • 7 February 2021
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Vanaf een gegeven moment kunnen we de playbar niet goed meer stiller of harder zetten met de afstandsbediening van Proximus. Je moet er korter bij gaan staan en goed richten. Dit heeft echter altijd goed gewerkt, zodat ik vanuit mijn luie zetel alles kon bedienen! Ik heb de verbinding via de sonos app terug vernieuwd en nog steeds geen verbetering. Ik heb zelfs een nieuwe afstandsbediening besteld, deze terug opnieuw verbonden met de playbar en terug hetzelfde resultaat.

Kan iemand mij raad geven?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Stekkendoos 9 February 2021, 19:56

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik vind het jammer om te horen dat je dit probleem hebt. Misschien kun je ons hier het beste voor bellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Frank, bedankt voor de tip! Samen met de hulp aan de andere kant van de lijn is het probleem opgelost. BEDANKT SONOS-team!!!

Reputatie 7
Badge +3

Kan je, ter lering van anderen met dit probleem, ook aangeven wat uiteindelijk de oplossing was?

Ik zal mijn best doen. Ze hebben mij gevraagd een diagnose door te sturen. Daar was niets speciaals op te zien. We hebben nadien samen nog eens de afstandsbediening proberen te koppelen, maar met elke keer hetzelfde resultaat. Bediening van kort bij werkt wel, maar met meer dan 2 meter afstand van de playbar was er geen verbinding meer. Nadien hebben we de playbar 10 seconden zonder stroom gezet en terug de afstandsbediening proberen te koppelen zonder dat de TV aanstond. Niet dadelijk een verbetering. Dan de TV terug opgezet, nogmaals de koppeling herhaald en ja hoor, alles weer op en top! Me happy!!

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad een lastig verhaal. Mooi dat je probleem samen met de Sonos helpdesk tot een oplossing is gekomen en wellicht dat anderen met een soortgelijk probleem met jouw info aan de slag kunnen.

veel plezier verder van je Sonos.