Vraag

Play5 paar makkelijk kunnen switchen tussen surroundsound Tv en gebruiken als stereo paar

  • 13 March 2017
  • 3 reacties
  • 352 Bekeken

Recent Sonos systeem gekocht (playbar, 2x play5 en Subwoofer) en kom er achter dat de optie niet bestaat om makkelijk te kunnen switchen tussen homecinema (playbar + surroundsound 2x play5) en de 2x Play5 alleen als stereo paar te gebruiken. Nu moeten de speakers ontkoppelt worden maar ook weer aangemeld dmv de knop in te drukken. Ik zou graag makkelijk willen kunnen switchen als ik TV wil kijken of muziek wil luisteren. Play5 speakers hangen hoog aan de muur.
Weet iemand een oplossing of is het misschien wel mogelijk wat ik zou willen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Ryan, bedankt voor je snelle reactie.
Het lijkt me niet zo moeilijk om dat in de software mee te nemen. Switchen tussen de verschillende kamers waarin de Play5 zitten. Een kamer zou de master kunnen zijn of zoiets.
Reputatie 5
Badge +2
Helaas, is er geen oplossing voor. Wel wil ik je bedanken voor de suggestie, onze ontwikkelaars kijken geregeld op onze Community voor nieuwe suggesties en feedback.
Voor het geval de ontwikkelaars dit volgen lijkt mij een prima optie om in een update toe te voegen, het kunnen switchen tussen surround TV en stereo paar voor muziek.