Vraag

play1

  • 28 December 2017
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo, ik heb naast de playbar en sub twee play 1's ingesteld (huiskamer). Een toegevoegde connect (in dezelfde kamer) kan alleen via een andere kamer worden toegevoegd (huiskamer 2). In het appmenu instellingen/kamer/huiskamer 2/EQ is vervolgens wel een balansregelaar te vinden (naast de bas en treble). Alle hebben geen hoorbare functie. In hetzelfde menu maar dan voor 'huiskamer' is geen balansregelaar te vinden. De bas en treble hebben daar wel een functie (hoorbaar op de playbar). Waarom is er geen balansregelaar te vinden in de huiskamer waarin beide play 1 als RS en LS zijn ingeregeld?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
De daadwerkelijke reden kan ik helaas niet aankaarten, maar ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat de Playbar een 3.0 installatie is.
3 speakers voor links, 3 speakers voor midden, 3 speakers voor rechts.
Als we de balans hier in verwerken, voor links of rechts, wat zouden de 3 midden speakers dan doen?
Mede waarschijnlijk de reden dat we geen balans optie geven op de Playbar.
Gaan er uiteraard ook vanuit dat alle geluiden van de TV wilt horen, midden links en rechts.
Beste Tim, dank voor je antwoord. Dat er geen balans is voor de playbar kan ik begrijpen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er wel een balansfunctie moet zijn voor beide play1's. Die had ik ook verwacht in het EQ menu.