Optische kabel en analoge tv aansluiting

  • 19 February 2015
  • 2 reacties
  • 1710 Bekeken

Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen welke omvormer ik moet kopen online voor mijn Panasonic tv welke geen optische uitgang heeft? Ik zie zoveel mogelijkheden en de volgorde lijkt heel erg belangrijk. Ik heb een playbar welke ik wil aansluiten.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen welke omvormer ik moet kopen online voor mijn Panasonic tv welke geen optische uitgang heeft? Ik zie zoveel mogelijkheden en de volgorde lijkt heel erg belangrijk. Ik heb een playbar welke ik wil aansluiten.

conversie van analoog naar optisch is wel mogelijk, echter in jouw geval ga je zgn latency probemen krijgen, het vertalen van analoog naar digitaal brengt een vertrraging in, dus het geluid gaat dan achter het beeld aanlopen... geluid komt irritant later dus ....

meestal in dit soort situaties komt de optiche kabel vanaf de HD-tvontvanger c.q. dvd-speler richting de sonos-playbar.
Reputatie 2
Ooit dit probleem gehad met een pioneer. Deze had alleen stereo uit. Een omvormer tussen gezet van stereo naar optisch. Hier geen audio vertraging. Zou het toch proberen en anders retour sturen.