Beantwoord

Op playbar van streaming muziek terug naar tv geluid

  • 3 April 2018
  • 5 reacties
  • 3340 Bekeken

Hallo allemaal,
Als ik op mn playbar tv kijk, maar ik wil bijvoorbeeld spotify streamen kan ik dat prima regelen via de sonos app. Maar ik krijg het maar niet uitgevogeld hoe ik erna weer na tv geluid kom? Zet nu tv uit en weer aan maar dat lijkt me dat het anders moet kunnen...

Mag ik tevens hier vragen wat ik het beste kan doen om te voorkomen dat het tv geluid overbrengen naar andere speakers hapert? Is ook alleen met tv geluid... niet met tunein of spotify...
Mvg Richard
icon

Beste antwoord door Tim S 13 April 2018, 10:33

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
1 tabblad “bladeren” staat tv tussen
2 dat is een bekend euvel, en is volgens mij geen oplossing voor.
Ik heb het ook al tijden. (Alleen met tv, radio geen probleem)
De bovenste vraag mogen jullie als niet gevraagd beschouwen?
Reputatie 7
Badge +2
1 tabblad “bladeren” staat tv tussen
2 dat is een bekend euvel, en is volgens mij geen oplossing voor.
Ik heb het ook al tijden. (Alleen met tv, radio geen probleem)

Omtrent punt 2.:
TV geluid is alleen bedoelt voor de Playbar of Playbase met mogelijke Sub en Surround speakers gekoppeld.
Groeperen van andere kamers is alleen voor muziek wat in de app terug te vinden is (Spotify, Radio, etc)
Groeperen van TV geluid zal hoogstwaarschijnlijk problemen geven qua stotteringen of een echo in het geluid.
Je zou andere kamers kunnen groeperen met TV geluid als alles bekabeld word met ethernet, dit doet redelijk de draadloos gedachte van Sonos teniet.
Is het ook mogelijk om de TV optie uit het tabblad bladeren als favoriet te maken?
Reputatie 7
Badge +2
Is het ook mogelijk om de TV optie uit het tabblad bladeren als favoriet te maken?
Nee dit is niet mogelijk, het ligt namelijk ook aan welke kamer je gekozen hebt alvorens de TV optie verschijnt onder het knopje Bladeren.