Beantwoord

Mijn playbar kraakt als ik tv kijk,dit met is zins een paar weken.

  • 25 June 2018
  • 5 reacties
  • 1999 Bekeken

Mijn playbar kraakt als ik tv kijk,dit heb ik sinds een ongeveer 2 weken ,kan iemand mijn helpen!!! Wordt er gek van.
icon

Beste antwoord door MarcAlen 25 June 2019, 07:14

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Gebeurt dit alleen als je TV kijkt? Of ook als je muziek aanzet op de Playbar? Als het namelijk niet gebeurt bij normale muziek, dan ligt het dus in de bron, de informatie die de Playbar aangeleverd krijgt van de TV. Het kan zijn dat de kabel dan het probleem is, of de instellingen in de TV zelf.
Ik heb hetzelfde probleem. Enkel bij tv kijken niet bij muziek. Ik heb dit nog maar enkele dagen. We kan helpen?
Reputatie 5
Badge +3
Als je het enkel bij een van de twee bronnen heb zou ik eerst die bron uitsluiten. Mogelijk kun je de Beam met de meegeleverde optische verloopkabel aansluiten op je tv of op een decoder of eventueel een spelcomputer. Mocht je hier hetzelfde probleem hebben dan horen we het graag, anders zou het hoogstwaarschijnlijk aan je tv liggen.
Sinds gisteren lijkt mijn probleem of gekraak opgelost te zijn. Ik beschik namelijk over de nieuwste telenet decoder die zelf over een fiber aansluiting beschikt. Voorheen was deze optische kabel verbonden met de TV zelf. Nu rechtstreeks met de Decoder en weg gekraak!
ik heb sinds paar dagen exact hetzelfde probleem...ik ga de kabels ook maar even controleren