Levert de Arc voldoende bass?

  • 23 April 2021
  • 8 reacties
  • 374 Bekeken

Hallo,

 

Wij overwegen een Sonos Arc aan te kopen, maar zal deze genoeg bas geven zonder sub woofer of kopen wij beter het oude model die toch een iets zwaardere kas heeft of is dit niet nodig voor voldoende bas?

 

Groeten Dries


8 Reacties

Kan ik dan ook de Arc combineren met de amb voor 2 externe boxen samen te laten spelen voor een beter seroen geluid?

Reputatie 2
Badge +2

Hoeveel bas je zou willen horen is natuurlijk heel erg persoonlijk, maar ik vind die echt voldoende bij zowel muziek als tv gebruik. De opstelling hier is de Arc en 2x One voor surround. Over dat laatste durf ik je geen antwoord te geven. Je kunt uiteraard altijd later nog een Sub aanschaffen voorals je de Arc toch te weinig vindt geven.  Ik ben iig zeer tevreden met en over de Arc.

Bedankt!!

Badge +1

Kan je ook gewoon een Arc combineren met 2 Play:1's ? of gaat dat niet meer? moet je dan perse one's hebben?

Reputatie 6
Badge +3

Kan je ook gewoon een Arc combineren met 2 Play:1's ? of gaat dat niet meer? moet je dan perse one's hebben?

2 Play 1`s gaat ook.

Hoi @Dries 800,

De ARC kan prima zonder, heeft het niet nodig.
Echter met een Sonos Sub heb je toch meer beleving van de geluidservaring.
Ik kan het je aanbevelen.

Badge +1

Kan je ook gewoon een Arc combineren met 2 Play:1's ? of gaat dat niet meer? moet je dan perse one's hebben?

2 Play 1`s gaat ook.

Ok, maar lees wel dat je het beste een eArc aansluit kan hebben ipv gewoon HDMI arc, of is HDMI arc ook prima?

Reputatie 6
Badge +3

HDMI Arc is ook prima. Voordelen van eArc tov Arc zijn het ondersteunen van lossless formaten en de automatische lipsync maar beide werken met de Sonos Arc.

Reageer