Beantwoord

Levering Sonos Arc en Sub G3


Badge

Vraagje...heb voor 10 juni een Arc en Sub G3 besteld maar ik heb nog steeds geen track en trace code ontvangen. Zijn er meer klanten met dit probleem? Ik vind namelijk dat Sonos hierover niet echt transparant is.

icon

Beste antwoord door Ded3 15 June 2020, 19:35

Bekijk origineel

14 Reacties

Badge +1

Hoi,

Die van ons hebben we al eerder, op 23 mei, besteld.

Deze is op 9 juni afgeleverd, 1 dag eerder dan gepland. Volgens mij kregen vroege bestellers voorrang, meende daarover iets te zien in een web pagina.

Hopelijk ontvang je hem snel!!

Groet, Frank

Badge

Hi,

Dank voor je reactie :). Goed om te lezen dat er wel al bestellingen zijn uitgeleverd. Ik heb die van mij op 8 juni besteld dus logisch dat ik later geleverd krijg. Ben zelf meer de “Coolblue” aanpak gewend waarbij duidelijk is wanneer wat wordt geleverd (want nu kan het volgens mij nog wel weken duren:).

 

Veel plezier in ieder geval met je Arc.

Groet,

Edwin

Arc 8 Juni besteld, gisteren 12 Jun 20 bevestiging gekregen (mail) dat hij verzonden is.

Verwacht dinsdag 16 of woensdag 17 juni 20 (Via DHL België)

Succes en groet,

Danny

 

 

Badge

@Ded3 : dank je! Ik heb gelukkig zelf ook een verzendbevestiging ontvangen. De Arc & Sub wordt morgen geleverd!

Vandaag werd de Arc (8 juni besteld) geleverd. Probleemloos aangesloten. Geweldige klank, zowel muziek als cinema. Dolby Atmos geen probleem.(Netflix met aangeven van Atmos in Sonos App)

Arc vooreerst alleen ‘getrueplayed’. Zal zeker voldoen in normale huiskamer. Daarna Sub (Gen2) toegevoegd (opnieuw Trueplay toegepast). Maakt het plaatje nog wat completer, maar ik wil er op wijzen dat de Arc op zichzelf voor veel luisterplezier kan en zal zorgen.

Er circuleren onrustwekkende berichten over de basprestaties ; niks van te merken wat mijn exemplaar betreft. Arc staat gewoon voor de TV op een kast (dus niet aan de muur bevestigd). Na installatie ervan vond er wel een sofwareupdate plaats.

Hi, 16-02 besteld en gepland voor 12-03.. iemand hier recente ervaring of het korter of langer duurt? Wanneer kreeg je een mailtje?

 

Om alvast toekomst proof te zijn. Wat adviseren jullie voor surround sound? Ikea of subs?

 

Alvast dank!

Reputatie 7

Een Sub geeft geen surround, alleen meer (of betere) basweergave. Sinds kort kun je wel twee Subs (waarvan één een Gen 3 moet zijn) gebruiken.

Voor surrounds kun je Symfonisks, One (SL)’s of Five’s gebruiken. De One (SL)’s bevallen mij goed.

Badge +1

Ik snap niet dat als je via Sonos zelf besteld dat alles nabesteld moet worden, dit had ik met de Sonos one SL, nu met de Roam en als ik mn arc wil bestellen via Sonos pas in JULI geleverd en we zitten pas in mei momenteel. Sonos heeft niks op voorraad? Ik wil het liefste via sonos bestellen omdat ik dan upgrade korting krijg.

Vorig jaar , 2020, medio zomer, hebben wij de Sonos Arc besteld samen met een Philips TV en wat andere Sonos surroundspeakers. De Arc was niet op korte termijn te leveren en wij mochten zolang een Sonos Beam gebruiken. We zijn nu een jaar verder (!) en nog steeds wachten wij op uitlevering vd Arc.Is dit normaal?

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @Repi en welkom op onze Sonos Community!

 

Spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt. Zodat ik mijn best voor je kan doen, heb ik wat meer informatie nodig. Heb je de Arc via onze website sonos.com besteld? Zo niet, bij welke winkel of website? 

Mocht je de Arc via ons hebben besteld, kunnen wij dit intern samen met de bestellingafdeling nakijken. Daarvoor kan je contact met ons salesteam opnemen. Anders raad ik je aan om de winkel of de website van de bestelling te benaderen.

 

Graag verneem ik van je.

Ik heb de Arc bij Platte TV in Breda gekocht. Deze zeggen dat ze niet kunnen uitleveren omdat de ARC niet op voorraad is…. al een jaar niet..

De vraag is of dat klopt..

Reputatie 1
Badge +2

Voor de zekerheid heb ik dit intern bekeken en momenteel is er geen voorraad van de Arc inderdaad. Je kan deze op onze website alvast bestellen. Op die manier zal je waarschijnlijk niet zo lang moeten wachten. Anders raad ik je aan om contact op te nemen met Platte TV. 

 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je andere vragen hebben, hoor ik ze graag.

Bedankt voor je snelle reactie. De Arc is vorig jaar al besteld en betaald maar zolang er geen voorraad is volgens Platte TV mag ik de Beam zolang gebruiken. Ik werd voor de uitleveringsdatum door Platte TV doorverwezen naar de Sonos website omdat daar de uitleveringsdatum vd Arc steeds wordt geupdate volgens Platte TV.

Deze datum schuift dus nu al een jaar steeds op… waarop uitlevering dus achterwege blijft.
Als het zo is dat de Arc sneller geleverd kan worden door deze opnieuw te bestellen via de Sonos website dan klopt er iets niet. Bestellingen via de Sonos website zouden dan sneller uitgeleverd kunnen worden dan via de reguliere detailhandel / dealers. Dat zou niet moeten kunnen kunnen. Ik ga contact opnemen met Platte TV. Bedankt.

Het is reeds opgelost.
De order was per abuis als afgehandeld geregistreerd..

 

Reageer