Beantwoord

Kraken playbase

  • 13 November 2018
  • 6 reacties
  • 388 Bekeken

Bij sommige series op netflix komt er een akelige krakend geluid bij sommige conversatie naar boven. Waar ligt dit aan? En wat kan ik eraan doen? Gr jordi
icon

Beste antwoord door Tim S 15 November 2018, 09:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose van het systeem tegemoet, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Laat het bevestiging's nummer graag in je bericht naar voren komen.
Beste Tim,

Dankje voor je reactie. Hoe kan ik zo’n diagnose doen en een bevestigingsnummer krijgen? Hoor graag van je. Dank voor uw tijd.

Groet Jordi
Reputatie 7
Badge +2
Het woord diagnose in mijn vorige bericht is een hyperlink, die verwijst naar de volgende webpagina.: https://support.sonos.com/s/article/141?language=nl_NL
😉
Oke dank. Ik zal vanavond even kijken. Die link was niet te zien op mijn mobiel.
Beste Tim,

Even Netflix 5 min op Bodyguard gezet en het probleem had zich een paar keer voorgedaan. Een diagnostische test uitgevoerd, de code daarvan is: 2054882794.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Jordi
Reputatie 7
Badge +2
Weet je zeker dat je Netflix & TV op Dolby Digital staat?
Want de Playbase ontvangt een stereo signaal, niet een Dolby Digital signaal.
Denk dat je weinig vernam van de surround speakers.
Dit is ook zelf na te zien via: Meer > Instellingen > Info over Sonos (onderin)
Bij de Playbase zul je een Audio invoer zien waar Dolby of Stereo beschreven staat.
Als het een Dolby signaal zou moeten zijn, maar de TV maakt er toch stereo van, dan kan dit het audio mogelijk zo vervormen dat Sonos af en toe het signaal niet begrijpt waarin je dus je gekke problemen zou kunnen ervaren.
Heb je toevallig een TV-decoder voor je TV staan? Misschien dat deze ook Netflix in zich heeft zitten, misschien een overweging om de Sonos met de optische kabel op de decoder aan te sluiten, en te zien of je dan wel Dolby krijgt als je Netflix laat horen.