Vraag

Humax 5200 ontvanger/recorder

  • 3 July 2017
  • 1 reactie
  • 390 Bekeken

Reputatie 2
Onlangs heb ik via Ziggo een Ziggo Mediabox aangeschaft. Daarvoor had ik een Humax 5200 ontvanger/recorder. Deze Humax is nu over en daar heb ik MP3's opgezet. De Humax is aangesloten via het netwerk en heeft een ip address binnen dezelfde range. Nu wil ik via de Sonos app de mp3's die op de Humax staan afspelen, hetgeen zou moeten lukken omdat zowel de Humax als de Sonos app DLNA apparaten ondersteunt. . Echter de Sonos app ziet de Humax niet maar wel andere apparaten die via hetzelfde netwerk zijn aangesloten, zoals mijn desktop. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Je zult de HUMAX als Muziek Bibliotheek aan Sonos moeten toevoegen, anders kan Sonos deze inderdaad niet zomaar zien. Daarvoor heb je het netwerkpad nodig waar de muziek staat. Normaal gesproken is het netwerkpad zoiets als \\HUMAXNetwerkNaam\MuziekMapNaam
Meer informatie over het toevoegen vindt je hier

Als dit niet lukt, neem even telefonisch contact met ons op, dan kunnen we je assisteren met het toevoegen. (Houd dan wel even een computer of laptop bij de hand zodat we met je mee kunnen kijken)