Hulp bij installatie Playbase.

  • 21 September 2022
  • 12 reacties
  • 78 Bekeken

Ik heb net een showroom model playbase gekocht maar krijg deze niet aangesloten. Ik heb een bekabelde internetverbinding. Na installatie app kan ik de playbase zien maar bij de stap dat ik de knop aan de zijkant van de playbase moet indrukken kan ik niet verder. Lampje knippert dan eerst oranje en daarna permanent oranje. Reset al 2x geprobeerd. Geen succes. Heeft iemand nog andere suggesties?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik zou eerst even contact opnemen met de winkel. En anders morgen even bellen met de Sonos hulplijn. De playbase is best al een oudere soundbar, in welke winkel heeft U hem gekocht?

Mediamarkt

Reputatie 7

Hier meer uitleg over de lampjes bij Sonos: https://support.sonos.com/s/article/226?language=nl_NL

Alvast bedankt voor jullie reacties. Ga ermee aan de slag en als ik er morgen niet uitkom breng ik het terug 

Reputatie 7
Badge +3

Die moet wel heel goedkoop geweest zijn. Deze wordt al zeer ruime tijd niet meer geleverd. Moet wel een flinke laag stof op hebben gezeten. 
Zelf ooit een Loewe demo tv bij mediamarkt gekocht. Diverse problemen, uiteindelijk gevonden hoe ik in verborgen menu’s kon komen waarna bleek dat deze tv al meer branduren had gehad dan wat ik ooit zou kunnen halen. Er was mij verteld dat deze nog maar kort in de winkel stond omdat ze er per ongeluk 2 hadden uitgepakt. Moraal van het verhaal, kijk heel erg uit met demo modellen of de prijs moet er ook echt naar zijn.

Mijn advies: niet eens proberen maar retourneren. Er moet iets zijn waarom deze al een paar jaar bij mediamarkt ligt. 

Reputatie 7
Badge +3

Nog even terug gezocht. Playbase verkoop is gestopt medio 2020.

Ik heb er €300 voor betaald wat volgens mij een goede prijs is aangezien hij bijv bij coolblue nog steeds voor €650 wordt verkocht. Moet ie het natuurlijk wel doen 😁

Reputatie 7
Badge +3

Het is een redelijk bedrag, maar voor iets wat al 2 jaar niet meer officieel verkocht wordt vind ik het uiterst twijfelachtig. Ik zou mij dan toch afvragen wat de herkomst is en waarom die dan 2 jaar onverkocht in de winkel heeft gelegen.

Waarom Coolblue er nog 1 heeft staan voor de oude prijs is ook totaal onduidelijk en mogelijk wel een fout. 
 

Reputatie 5
Badge +3

Als ik U was zou ik hem terug brengen en voor een nieuwe beam2 of ARC gaan. Het is wel een heel ander apparaat maar ook direct een stuk beter.

Reputatie 7
Badge +3

@Ronald22 De vraag is natuurlijk wat beter is en wat het best bij je past. Zelf al jaren een zeer tevreden playbase gebruiker, waarbij opgemerkt dat ik ook niets anders kwijt zou kunnen. Ik heb een zeer beperkte ruimte om iets te kunnen plaatsen en ben eigenlijk afhankelijk van de vorm van de playbase. Was voor mij dus een uitkomst en ik zou ook niet weten hoe dit op te lossen wanneer hij aan het eind van zijn levensjaren is.

Misschien zou ik ook een overjarig model proberen te krijgen of een 2e hands, maar het risico dat ze end of life zijn en niet meer ondersteund wordt natuurlijk met de dag groter.

Maar kan je inderdaad anders, dan direct terugbrengen. 

Bedankt allemaal voor het meedenken, ik ga terug naar mediamarkt 

Reputatie 7
Badge +3

Ben benieuwd naar de reactie en oplossing.