Beantwoord

Haperend geluid

  • 26 April 2020
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

Ik gebruik Apple music haperend geluid bij het begin en de muziek stopt af en toe heb het systeem nu twee weken eerste week nergens last van, is ook niets veranderd qua opstelling.

Diagnose:1878463621

Groet

icon

Beste antwoord door Difke 26 April 2020, 17:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Badge

Dank je wel voor de diagnose. Je router en wifi staat los van het geluid dat uit je Playbase komt wanneer je tv kijkt. De Playbase is dan enkel afhankelijk van hoe goed de tv het signaal binnenkrijgt of door kan zetten. Ik zie dat de Playbase het signaal niet goed binnen krijgt, kun je als test de Playbase op een andere tv aansluiten?

Dank voor de info, de playbase is net een goede week aangesloten op een hele nieuwe TV daar het op de andere tv ook klachten gaf dachten wij en de tv winkel tv defect. Dus NIET 😬 ik ga zou nog even een nieuwe diagnose doen en plaats de code weer hier. 
Misschien de optische kabel?

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel voor de diagnose. Je router en wifi staat los van het geluid dat uit je Playbase komt wanneer je tv kijkt. De Playbase is dan enkel afhankelijk van hoe goed de tv het signaal binnenkrijgt of door kan zetten. Ik zie dat de Playbase het signaal niet goed binnen krijgt, kun je als test de Playbase op een andere tv aansluiten?

Badge

Haperend TV geluid op sommige zenders via Sonos. 
Recent nieuwe experiabox kpn en twee superwifipunten. Alles reeds gereset en opnieuw aangesloten. Diagnose gedaan nr: 35227654

Bedankt hier kan ik wat mee.

Reputatie 5
Badge +3

Als je 1 toestel bekabeld aansluit maakt Sonos zijn eigen netwerk aan ‘Sonosnet’.

Zelf heb ik mijn Beam ook bedraad verbonden met de router, tot nu toe nog nooit problemen gehad.

Ook Apple Music werkt hier vlekkeloos.

Alvast veel luisterplezier 👍

Sorry ik heb de Playbar+sub+surroundboxen nadat ik alles zo’n beetje heb nagelopen dacht ik van ik probeer mijn playbar aan te sluiten op mijn router daarna de wifi op de playbar uitgeschakeld gevolg geen geluid meer dus de wifi weer aangezet en de ethernet kabel er in laten zitten. Nergens geen last meer van, maar begrijpen doe ik het niet.

groet

Ja

 

Reputatie 5
Badge +3

Je hebt een surround setup neem ik aan.

Staat alles draadloos?