Beantwoord

Connecten met mijn SUB en beide Surround PLAY1’s lukt niet

  • 25 May 2018
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Heb opnieuw mijn spelers moeten toevoegen vanavond. Reden onbekend; ook irritant dat ik dan mijn spelers dicht bij mijn BOOST moet brengen. Op hun normale plek lukt dit nooit. Uiteindelijk gelukt voor mijn PLAY3 en één PLAY1. Echter, krijg mijn SUB en beide surround PLAY1’s niet aangesloten, wat ik ook probeer. Wat kan oorzaak zijn?
icon

Beste antwoord door robwilcke 5 June 2018, 12:28

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hier kunnen verscheidene redenen voor zijn, de kans is groot dat dit ligt aan draadloze storing maar ook kan je router hier invloed op hebben. Graag ontvangen we een diagnose van je systeem, hoe je een diagnose maakt staat hier
Badge
Sorry, maar bij het aanklikken van de link (hoe je een diagnose maakt) krijg ik een foutmelding:
"Customer Portal is niet geactiveerd voor deze interface."
Reputatie 7
Badge +2
Sorry, maar bij het aanklikken van de link (hoe je een diagnose maakt) krijg ik een foutmelding:
"Customer Portal is niet geactiveerd voor deze interface."


Sorry collega gebruikte een oude link.
Zal het aanpassen en tevens in deze comment beschrijven.
https://support.sonos.com/s/article/141?language=nl_NL
Badge
O.K. Ik heb nogmaals tevergeefs geprobeerd de beide PLAY1's en de SUB te connecten met mijn iPhone Sonos controller; daarna met mijn iPhone de diagnose-info verstuurd; bevestigingsnummer: 1722722355. Ben benieuwd wat diagnose maar zeker ook de remedie is.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken ons telefonisch te contacteren.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00 gratis te benaderen.
Badge
Met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, na alles uit en weer aangezet te hebben, konden de spelers weer netjes worden teruggezet/aangesloten. Bedankt voor je hulp Tim! Ik ben goed geholpen.
Reputatie 7
Badge +2
Fijn om te horen! veel plezier van je installatie 🙂