Beantwoord

cec problemen next box ziggo

  • 6 November 2019
  • 2 reacties
  • 622 Bekeken

goedemiddag sonos leden.

 

ik heb een vraagje over mijn sonos beam. ik heb sinds kort een nieuwe 4k sony bravia tv.
nu heb ik een next box van ziggo aan gesloten op mijn tv en de beam op arc aan gesloten.
ik heb een update gehad naar android 8 op mijn tv . nu heb ik het volgende probleem als ik mijn tv soms vanuit stand-by aan zet gebeurt het wel is dar de tv zelf opnieuw opstart nu heb ik tussen op de ziggo next box een cec killer geplaatst en het herstart probleem is over tv doet dit niet altijd zonder cec killer het opnieuw opstarten van tv met aan zetten van tv. nu heb ik gelezen dat ziggo next box dat probleem kan veroorzaken van wegen krachtige cec singiaal. en het ook niet echt een goede combinatie is met sonos. zijn er meer mensen die dit soort gelijke of andere cec problemen hebben door next box ziggo? is hier een oplossing voor ?alvast bedankt

icon

Beste antwoord door rico12 29 November 2019, 20:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Zit je nogsteeds met de problemen?

We hebben hier en daar wat vernomen over de Ziggo next, waarin we dit ook graag documenteren.

Wel al vernomen dat voor veel klanten problemen opgelost zijn d.m.v. software updates van de next Box.

@Tim S probleem lijkt opgelost zoals ik je in andere topic vertelde Sonos beam via optische kabel aangesloten en ga je tips opvolgen om de hdmi  switch en chromecast te verwijderen gebruik toch de nvdia shield om films te kijken