Beantwoord

Beam reageert alleen dichtbij op afstandbediening

  • 26 November 2020
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Ik heb de Beam op de optische uitgang van de TV (ARC zit er niet op). De afstandsbediening van de tv gekoppeld en het werkt wel, maar alleen als ik er een meter van af sta, wat toch niet de bedoeling van een afstandsbediening is. Ik heb nieuwe batterijen geprobeerd, maar dat lost het noet op. Is er iemand die dit probleem herkent en liefst ook nog kan oplossen? 

icon

Beste antwoord door Arno Groeneboom 29 November 2020, 10:39

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Nou, het is opgelost. Het bleek het randje van een centimeter hoogte (!) wat net contact met de beam tegenhield. Wel vreemd, omdat beweerd wordt dat de Beam het signaal van de tv krijgt. Blijkbaar is dat niet het geval als de Beam is aangesloten op de optische uitgang van de TV. In dat geval komt het commando toch rechtstreeks van de afstandsbediening. 

Ha! ik heb het opgelost.

Ik heb al mijn stekkers er even uitgetrokken. Hierdoor heeft alles zich gereset waarschijnlijk.

Hopelijk werkt dit bij jou ook. Succes!

Hallo Arno,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd, maar bij mij heeft het helaas geen effect. Ik ga morgen met de beam naar de winkel. 

Ha! ik heb het opgelost.

Ik heb al mijn stekkers er even uitgetrokken. Hierdoor heeft alles zich gereset waarschijnlijk.

Hopelijk werkt dit bij jou ook. Succes!

heb ik helaas ook sinds een week. Heb het met 3 afstandsbedieningen geprobeerd en allemaal hetzelfde. Het ligt dus aan mijn sonos playbar. Ik heb net 2 sonos one aangesloten, maar het lijkt me dat het daar net aan ligt. Weet niet hoe het op te lossen...:(