Vraag

Beam hapert via optisch geluid

  • 3 December 2019
  • 8 reacties
  • 558 Bekeken

Recent de beam aangeschaft en gister ontvangen. Als de beam de tv sound probeert uit te sturen hapert het geluid. Ik heb al geprobeerd om te tv te omzeilen en het geluid uit de humax media box te halen. Ik heb het met een andere hdmi kabel geprobeerd. Geluid afspelen via airplay2 vanaf mobiel werkt wel zonder hapering. 

Beam is aangesloten via de optical audio adapter. (geenHDMI-ARC port aanwezig op de tv)

diagnose: 799011519

Preview: https://ufile.io/wjmlq (beam is de spikes; achtergrond is de tv speaker als referentie)


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey Ian, jammer om te horen dat je Beam niet naar behoren werkt. Echter in de diagnose die je ons stuurt staat je Beam welgeteld 1 minuut op stroom en hiermee is er niks voor mij om uit te lezen.

Maak graag nog een diagnose. Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet en wanneer de Beam langer dan 10 minuten aanstaat.

Het nummer dat in beeld verschijnt plaats je hier als reactie.

Beste Frank, na een dag over en weer met het Twitter support team zijn we tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk een defecte optische adapter is.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Dat lijkt niet goed inderdaad.

Als het goed is komt er een vervangende adapter aan hopelijk is het probleem dan verholpen

Reputatie 7
Badge +2

Als het goed is komt er een vervangende adapter aan hopelijk is het probleem dan verholpen

Fijn om te horen, dat de nieuwe adapter maar snel binnen is.

Zo ziet de mijne er ook uit. En heb ook problemen met tv geluid ineens na 3 dagen.

Hoe kom ik aan een nieuwe?

 

Reputatie 7
Badge +3

Contact opnemen met de Sonos helpdesk via telefoon of chat