Beam geluid aansluiten bij gebruik Horizon A/B

  • 20 July 2018
  • 8 reacties
  • 1804 Bekeken

Zie dat Beam kan worden aangesloten met HDMI-ARC op TV. Verbetering!!, maar ik gebruik ik de afstandsbediening van de Ziggo Horizon box. Werkt dit dan net zo goed als een optische kabel op de TV?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Zie dat Beam kan worden aangesloten met HDMI-ARC op TV. Verbetering!!, maar ik gebruik ik de afstandsbediening van de Ziggo Horizon box. Werkt dit dan net zo goed als een optische kabel op de TV?
Werkt net zo goed maar je kan bij twijfel de Beam ook nog optisch aansluiten met de verloopstekker HDMI / optisch.
Ok thanks. Ga eerst HDMI ARC proberen!
Ik ben dat nu ook aan het doen, heb ziggo en een Philips TV. Ziggo zit in mijn Arc poort, de beam wordt nu wel gevonden maar ik heb geen beeld meer, wat doe ik verkeerd en hoe los ik dit op?
Ziggo niet in je ARC poort aansluiten. Andere HDMI poort gebruiken.
Beam op ARC aansluiten
Dank Ronald, en mijn apple TV weer op een andere HDMI? Heb nu Ziggo in HDMI side en dat lijkt goed te gaan. Apple in de andere doen? sorry voor de wellicht voor de hand liggende vragen, ben heel blij met je antwoord.
Alles WERKT!!!! Geweldig en zeer trots op mezelf. Schakelen tussen tv en muziek is ff wennen maar vooruit.
Reputatie 5
Badge +2
Super om te zien dat het gelukt is. Veel luister plezier.