Vraag

Beam geen geluid op Netflix

  • 20 March 2021
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

Goedendag,

Nadat vorige mijn Sonos apparatuur uit het niks niets meer deed, heb ik dit met hulp van de Sonos klantenservice dit kunnen verhelpen. Echter werkt het nu op Netflix niet meer, Videoland, YouTube, TV en andere apps allemaal wel maar Netflix niet.

Ik heb al gezocht wat hier aan te doen, en als ik naar instellingen ga van het geluid van Netflix dan zet ik hem op Engels origineel maar dan alsnog werkt het niet.

Wie kan mij helpen, duur setje Sonos aangeschaft en dan na een half jaar al dit soort problemen vind ik eigenlijk niet kunnen…

Diagnose: 932840954


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Sonos is inderdaad afhankelijk van wat de TV doorgeeft. Jouw Beam kan er bijvoorbeeld niets mee als de TV Dolby Digital+ doorgeeft - de Beam kan enkel Dolby Digital (zonder plus) aan. dan is het handig om te weten welke TV je hebt en wat nu de geluidsinstellingen daarvan zijn.

Reputatie 2
Badge +2

Je geeft niet aan welke tv je gebruikt, maar heb je al naar de geluidsinstellingen van de tv gekeken?

Voor de beeldvorming; ik kan zowel Netflix als Disney+ kijken, maar als ik Disney+ wil kijken (en horen) moet ik de geluidsinstellingen van de tv aanpassen.