Beantwoord

Beam arc apparaat interfereert met HDMI

  • 7 January 2019
  • 3 reacties
  • 2774 Bekeken

Hoe voorkom ik interferentie? Ik heb een beam aangesloten op een Samsung UE40NU7120. tele2 tv kastje en een Nintendo switch aangesloten via HDMI.
Helaas valt de beam vaak weg en dan moet ik wederom alle stroomloos maken en alles opnieuw aansluiten, dat lijkt mij niet ideaal?

Iemand een oplossing waarbij alle kabels

kunnen blijven zitten?
Thanks
icon

Beste antwoord door Tim S 10 January 2019, 09:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Heb je volgensmij gisteren gesproken per telefoon, waarin mijn advies toch was om te kijken naar een firmware update van de TV, en ook te kijken of de Switch op een andere HDMI poort aansluiten misschien een verandering brengt.
Als laatste optie kan je overwegen de Beam via de optische aansluiting te gebruiken ipv via de HDMI Arc aansluiting, maar het is zo goed als zeker dat de TV op de kop gaat omdat hij niet goed overweg gaat met de aangesloten HDMI aansluitingen.
Jou Tim dat klopt, deze post was van daarvoor 🙂.

Het probleem lijkt bij mij verholpen door een andere HDMI kabel te gebruiken. Waarom weet ik niet maar het werkt nu stabiel.

Nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +2
Jou Tim dat klopt, deze post was van daarvoor 🙂.

Het probleem lijkt bij mij verholpen door een andere HDMI kabel te gebruiken. Waarom weet ik niet maar het werkt nu stabiel.

Nogmaals dank!

Goed om te horen en sorry dat ik dat helemaal vergeten ben als optie aan te kaarten.