Vraag

Base of Bar?

  • 4 January 2018
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Reputatie 1
Badge
LS,

Kan iemand mij advies geven? Ik ben opzoek naar Sonos, maar twijfel tussen de Playbase en de Playbar. Kan iemand mij uit ervaring vertellen hoe het klinkt en wat het verschil is? (behalve de opstellen) Ik wil hem koppelen met 2 x Play 3. Qua bas geluid zonder sub kom je dan beter weg met een base of een bar? Of is een sub echt een aanrader in zo'n opstelling?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Als u wilt ervaren wat het verschil is tussen de 2 kan ik het beste aanraden een dealer te zoeken in uw omgeving welke een demo stand heeft, hier zou u Sonos kunnen ervaren alvorens u tot een aankoop overgaat.
De Playbar is gemaakt zodat deze voor of onder de TV neergezet kan worden, maar kan tevens ook aan de muur bevestigd worden, zowel boven als ook onder de TV. ( hier is wel de Playbar wallmount kit voor nodig )
De Playbase is specifiek gemaakt om de TV op te kunnen positioneren, dus mocht het oppervlak niet groot genoeg zijn aangezien de TV al redelijk wat ruimte in beslag neemt, dan zou de Playbase hier mogelijk onder geplaatst kunnen worden.
Sommige klanten nemen geen Sub in huis aangezien de Playbase zeer goede bas-tonen met zich mee brengt.
Maar moet hier aan toevoegen dat de Playbar zeker ook een goede bass heeft.
De Sub is wel degelijk een toevoeging aan het geheel, maar voor de daadwerkelijke ervaring ga ik u toch weer verwijzen naar een dealer waar u dit zou kunnen ervaren.
Weet dat als Sonos via onze www.sonos.com webshop word aangeschaft, dan heeft u 100 dagen geld terug garantie. ( zonder opgave van reden ).
Dit is iets wat dealers vaak niet hanteren.