Vraag

automatisch van TV naar RADIO in app

  • 30 December 2017
  • 3 reacties
  • 821 Bekeken

Als je radio luistert en de tv aanschakeld gaat 't geluid automatisch over naar de tv. Voorheen was 't ook zo dat als de tv uitgeschakeld wordt en je de app aanzet de radio weer in beeld kwam. Nu is het zo dat de app op tv blijft staan en je 'n station moet selecteren om de radio weer te activeren. Ik kan dat niet terug vinden in de instellingen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is een probleem waar we bekend mee zijn, en er ook hard aan werken om dit in een toekomstige update op te lossen.
Excuses voor het ongemak, op het moment moet ik je verzoeken de app erbij te pakken om de Sonos te vertellen weer radio ten gehore te brengen als u klaar bent met TV kijken.
Is dit probleem al opgelost? Ik heb een beaam met twee play1 eneen sub. Als ik tv heb gekeken en daarna radio wil luisteren gebeurt er niets als ik op de play knop druk. Via de app moet ik dan de radio weer selecteren.
Reputatie 7
Badge +2
Na 10 minuten geen TV te vernemen, zal een Sonos soundbar terug gaan naar een muziek-stand, waarin deze zal afspelen wat in zijn geheugen staat als je op de Play knop zou drukken.
Je moet dus wel eerst 10 minuten wachten, of als alternatief zelf handmatig vanuit de app selecteren wat je wilt horen.