Audio Sub loopt achter

  • 5 May 2021
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Hallo,

 

Na enkele minuten muziek afspelen via Spotify en/of via TuneIn loopt opeens de Sub achter.

Dit probleem heeft zich nooit eerder voorgedaan. (wel sinds 3 weken 2 One’s Gen2 toegevoegd)

Setup is: Playbar - 2 One’s Gen2 - Sub geheel als 1 kamer geïnstalleerd. 

Afspelen van Spotify of andere input via TV naar Sonos via Optical in gaat wel goed.


Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?

 

Ik heb een diagnose verzonden: 497564191

 

mvg, Stefan

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @SteefSmit en welkom op onze Sonos Community!

 

Op de Community kunnen wij geen diagnoses inlezen maar ik kan je wel enkele tips doorgeven, mogelijk dat het probleem wordt opgelost. Aangezien dat de Sub achterloopt op een bepaald moment zou kunnen aangeven dat de verbinding van de Sub verstoord wordt door een apparaat in de buurt. In dit geval wil ik je graag vragen wat er in de buurt van de Sub staat qua apparaten? Als je gebruik maakt van draadloze apparaten in de buurt van Sonos, is het hoogstwaarschijnlijk dat de verbinding daarom wordt verstoord. Mocht het geval zijn, raad ik je aan om de Sub verderop van de apparaten te zetten of andersom. Je kan de Sub ook dichter bij de Playbar zetten, aan de linkerkant of rechterkant want de Sub, alsook de surroundspeakers maken eerst verbinding met de Playbar via 5Ghz WiFi zodat ze de informatie op tijd ontvangen.

 

Graag hoor ik van je of het probleem zo werd opgelost.