Vraag

Apple tv

  • 16 October 2015
  • 6 reacties
  • 1203 Bekeken

Hoe kan ik mijn apple tv aansluiten op de playbar?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 6
Probably this should be in The Netherlands forum.
Reputatie 2
Badge +1
Via de HDMI aan de tv, de tv is immers optisch aangesloten op de tv!
John Be

Uw antwoord gelezen over het aansluiten van Apple tv, wat u schrijft is waar aansluiten op de TV via HDMi, maaaaaar dan komt er geen geluid via de Playbar ????

Dit was ook mijn vraag, wat moet veranderen??? of teel kunt u mij de oplossing geven.
John Be

Uw antwoord gelezen over het aansluiten van Apple tv, wat u schrijft is waar aansluiten op de TV via HDMi, maaaaaar dan komt er geen geluid via de Playbar ????

Dit was ook mijn vraag, wat moet veranderen??? kunt u mij de oplossing geven.

Het probleem is ook bij een USB stick en/of een TV Box wel beeld maar geen geluid via Sonos playbar
Reputatie 2
Badge +1
Mijn Playbar heb ik via een optische kabel aangesloten aan mijn Samsung TV. Al het geluid van mijn tv loopt dus via mijn Playbar. Mijn Apple tv heb ik via HDMI ook aangesloten aan de tv. Alles wat ik via de Apple tv afspeel hoor ik dus via mijn tv, dus via de Playbar. Ik heb de luidsprekers van mijn tv uitgeschakeld. Bij het afspelen van de Apple tv moet ik deze wel op mijn tv selecteren, maar dat lijkt mij logisch.
Veel succes!
John Be,

Bedankt voor uw snelle reactie, ik ga uw raad opvolgen en hopelijk komt nu alles in orde.

Groeten, John