Beantwoord

Afstandsbediening werkt ineens niet meer op playbase

  • 4 May 2018
  • 8 reacties
  • 2257 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedemorgen!

Sinds de update van de playbase heb ik al een aantal keren gehad dat de afstandsbediening om het geluid te bedienen ineens niet meer werkt.

Ik los het nu op om de stekker van de playbase eruit te halen en er opnieuw in te doen, maar is hier een verklaring voor?

Diagnosenunmer: 1906981985

Met vriendelijke groet,

Gydo
icon

Beste antwoord door Emily P 4 May 2018, 09:34

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zou je een nieuwe diagnose willen sturen nadat j e merkt dat de afstandsbediening niet meer werkt? Op het moment is je Playbase herstart en hebben we alleen de informatie dat deze net aan staat en dat het opstartproces voltooid is.
In de tussentijd, kijk ook even of je de batterijen van je afstandsbediening kan vervangen.
Reputatie 1
Badge
Ik zal dat doen! Ik heb zowel de afstandbediening van de TV geprobeerd als van de Ziggo Mediabox. Beide deden het niet... Na de herstart wel. Batterijen vind ik dan niet aannemelijk eerlijk gezegd. Bedankt alvast voor je support! Gr. Gydo

Is dit probleem opgelost! Ik heb het zelfde probleem en om de dag de Sonos te herstarten door de stroom eraf te halen lijkt me geen oplossing? Ik heb overigens de Beam.

Reputatie 4
Badge +3

@rogervelzeboer  Kan je dan de afstandsbediening niet meer gebruiken?

Maak anders eens een diagnose als dit gebeurt, en plaats hier dan het bevestigingsnummer.

Dan kijken we er graag even naar voor je.

Alleen het geluid werkt niet meer! En hoe maak je een diagnose?

Reputatie 4
Badge +3

Alleen het geluid werkt niet meer! En hoe maak je een diagnose?

Een diagnose kan je versturen door naar de volgende link te gaan.

https://support.sonos.com/s/article/141?language=nl_NL

Ik heb precies hetzelfde probleem, iedere dag moet de beam weer van de stroom en daarna werkt het weer. Ik heb een diagnose aangemaakt, 267785878. Aangemaakt voor het herstarten, dus zou de goede informatie moeten bevatten. De huidige situatie is om gek van te worden dus ik hoop dat er een oplossing voor is. Voor de volledigheid, er zitten gloednieuwe batterijen in de afstandsbediening en alles werkt prima na de zoveelste herstart. Ik hoop dat er een goede oplossing is

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel voor de diagnose. Ik zie dat de Beam telkens het signaal verliest dat hij via de optische kabel binnenkrijgt. Waarop zit de Beam aangesloten met de optische kabel? Mogelijk kunnen we je sneller helpen als je ons kunt bellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/contact