Aansluitingen Sonos Arc bij ophangen aan muurbeugel.

  • 9 April 2022
  • 5 reacties
  • 1005 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Goedemorgen,

Wij hebben deze week de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en heb ik alle kabels voor tv en sonos in de muur weg gewerkt. Nu twijfel ik over 1 ding.

Hoe zitten de aansluitingen van de ARC als je hem aan de beugel hangt? Ik heb nu een pvc buisje precies in het midden van de ARC gedaan. Is dat goed denken jullie of kan hij beter iets hoger of lager?

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Het past! 

 

Reputatie 5
Badge +3

@SimonSonos bedankt, volgens mij had ik die al eens gezien. Het is een beetje een gok maar denk dat ik het zo laat. 

Reputatie 5
Badge +3

@106rallye de afstand tussen de Arc en tv is nu 6,5 cm maar de tv zou iets hoger kunnen.

Ik denk dat ik het zo laat ik kan de beugel altijd een stukje over de buis heen boren. Dinsdag komt de stukadoor...

Hoi @Ronald22,

Misschien heb je hier wat aan.

Reputatie 7

Ik kan daar niet echt iets over vinden. De elektrische aansluiting in de Arc zit rechts in de uitsparing midden in de achterzijde van de Arc. De steun van Flexson lijkt daar geen doorvoer te hebben, maar ik kan weinig vinden over het cable management bij de Flexson beugel.
 

Als ik zo de tape op je muur zie: heb je voldoende rekening gehouden met de minimale afstand van 102mm tussen Arc en TV?