Vraag

5.1

  • 29 November 2017
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Badge
Beste,
Ik ben in het bezit van een playbar bijna 1 jaar waar ik ontzettend tevreden van ben, zowel het geluid als het design. top product.
Nu had graag het systeem uitgebreid naar een 5.1 home cinema set.
Op verschillende sites en reviews wordt er verteld dat sonos niet echt geschikt is voor een uhd tv 4k omdat ie het signaal uhd niet ondersteund .
Het sonos systeem zou alleen werken met DD en niet met DTS .
graag had ik voor het toch wel veel geld een zekerheid gehad als ik een film zou kijken dat de kogels rond mijn oren vliegen en als het regent op tv dat ik denk dat het zich buiten afspeelt. Ik hoop dat jullie mij kunnen volgen in mijn vraag ?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Sonos ondersteunt inderdaad alleen Dolby Digital. Andere geluidsvormen zoals DD+ of DTS worden niet ondersteund. Mocht je het systeem uit willen proberen dan kan dat. Wanneer je het via onze website koopt dan heb je 100 dagen niet goed terug garantie (bezorgen en terugname wordt gratis geregeld). Persoonlijk ben ik er heel erg blij mee. Heb wel eens tijdens het gamen gedacht dat mn dak lekte omdat ik gedruppel hoorde uit een hoek achter me.
Badge
"Heb wel eens tijdens het gamen gedacht dat mn dak lekte omdat ik gedruppel hoorde uit een hoek achter me." LOL :D
Natuurlijk had ik graag mijn uitbreiding met SONOS gedaan maar ben nu aan surfen en er zijn natuurlijk heel wat alternatieve alleen heb ik hun geluid nooit gehoord , dus dat moet ik ook nog onderzoeken in een desbetreffende winkel oa.
wat Sonos dan wel heeft is die multimedia wat ik dan ook interessant vind. Daarentegen tijdens een film hoor ik dan ook weer graag de geluidswisselingen in de ruimte dus zal dan een afweging worden helaas. Misschien kan je dat maar eens voorstellen met hun nieuwe uitbrengingen dat ze DTS erin steken 😉

Alvast bedankt voor uw reactie.