Beantwoord

Voice Match Sonos Arc.

  • 16 April 2022
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

 

 

 

Sinds de update werkt voice match niet meer.  Voorheen wel. Je kunt meerdere personen nu niet meer jouw stem leren via de google home app, omdat ie sonos apparatuur niet meer vind?

 

Hoe los je dit op....

 

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 17 April 2022, 13:15

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7

Mijn normale advies: verwijder GA een van Sonos en andersom. En stel dan alles opnieuw in.

De vermelding dat je geen wifiverbinding hebt lijkt op een ander probleem te duiden?

Al 10 keer geprobeerd. Heb alles al gereset. Lijkt eerder aan google home te liggen.  Vandaar de vraag of meer mensen er last van hebben. 

 

Heb tevens maar een wifi netwerk. Sonos is zelf verbonden via WiFi en de arc bekabeld. 

 

Reputatie 7

In principe zou de verbinding van al je Sonos devices (uitgezonderd Move en Roam) 

via de Arc moeten lopen (Sonosnet). Gaat het daar mis?

Je kunt de telefoon niet verbinden met sonos net toch?

Reputatie 7

Nee, maar Sonosnet is verbonden met je netwerk. De Sonos devices zitten alleen niet op je WiFi.

Ja oke. Ik heb de arc wel bedraad aangesloten. Wifi staat echter wel aan op de arc. Dat lijkt me geen probleem?

Ik heb afgelopen week eens geprobeerd om deze uit te schakelen maar toen kreeg de sub problemen. Dus direct weer aangezet

 

 

 

Reputatie 7

Klopt. De knop “WiFi” in de Sonos app is verkeerd genaamd; die schakelt ook Sonosnet en de dedicated 5Ghz verbinding naar de Sub en surrounds uit.