Vraag

stem van de beam staat hard(google)

  • 4 November 2019
  • 7 reacties
  • 407 Bekeken

Badge +1

Goede avond,

 

Ik gebruik google assistant via mijn sonos beam in de slaapkamer. Alleen gebeurd het bijna altijd dat hij opeens keihard terug reageerd. Dan zet ik hem weer zachter en hup de volgende dag weer keihard. Je word er echt gestoord van. Ik heb de knoppen op de beam uit staat. Dus het kan ook niet zo zijn dat de katten er overheen lopen. Wat kan het wel zijn? Mvg jeff


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

Mijn ervaring is dat de stem van GA op hetzelfde volumeniveau reageert als het geluid dat het laatst is afgespeeld. Als mijn kinderen mijn One hebben gebruikt, is ook de stem van GA luid. Zou dit bij jouw Beam ook zo kunnen zijn?

Badge +1

Geluid in de slaapkamer staat nooit hard. Ik denk dus niet dat het daardoor kom. Echt heel vreemd.

Hier zelfde probleem. Als ik s’avonds vraag om de lichten uit te doen, schreeuwt ie zo hard terug dat iedereen gelijk weer wakker is...

Badge +1

Het probleem heb ik nog steeds. Heeft er nou serieus niemand hier een antwoord op 😂

Reputatie 5
Badge +3

Hier is niet veel aan te doen vrees ik.

Zelf gebruikte ik de GA ook niet meer van zodra iedereen slapen was.

Mss kan dit door een toekomstige update opgelost worden.

Badge +1

Alleen de beam in de slaapkamer heeft er last van. Die in de woonkamer niet.

Badge +1

Inmiddels heb ik google uit gezet op de bean in de slaapkamer. Die blijft keihard reageren word er gestoord van! Dit zou je toch gewoon makkelijk moeten kunnen regelen in de app zou je zeggen....